CTU_Jackbauer
Legacy Member
hallo , ik verkoop mijn broer zijn pc omdat ie wil overschakelen op AMD64 , de pc heeft altijd perfect gewerkt , factuur heb ik ook nog van alles.
Specs:
-Qforce 17" TFT LPS-170M (Zwart)
-Intel Pentium 4 550 3,4Ghz [S775] Boxed
-ASUS P5GD1 Pro [S775,PCI-E,]
-Kingston 1024Mb DDR400 CL3
-XFX 7900GT Extreme 256MB GDDR3 PCI-E (2dagen oud)
-seagate barracuda 160GB 8mb cache 7200Rpm IDE
-Ultrapower 550W (PCI-E)
-ASUS DVD-Rw x16 (black)
-Logitech MX1000 LAser
-Hercules 2.1 Speakers
Beginprijs: 900€
Mobo heb ik 2weken gelden aangekjocht, XFX 7900GT is nog maar 2 dagen oud en de Muis is van September , de Rest is in totaal 1 jaartje oud.
Wordt enkel in één geheel verkocht, tenzij er veel intresse is in verschillende onderdelen.
ik behoud me het recht te verkopen...
Greetz
Specs:
-Qforce 17" TFT LPS-170M (Zwart)
-Intel Pentium 4 550 3,4Ghz [S775] Boxed
-ASUS P5GD1 Pro [S775,PCI-E,]
-Kingston 1024Mb DDR400 CL3
-XFX 7900GT Extreme 256MB GDDR3 PCI-E (2dagen oud)
-seagate barracuda 160GB 8mb cache 7200Rpm IDE
-Ultrapower 550W (PCI-E)
-ASUS DVD-Rw x16 (black)
-Logitech MX1000 LAser
-Hercules 2.1 Speakers
Beginprijs: 900€
Mobo heb ik 2weken gelden aangekjocht, XFX 7900GT is nog maar 2 dagen oud en de Muis is van September , de Rest is in totaal 1 jaartje oud.
Wordt enkel in één geheel verkocht, tenzij er veel intresse is in verschillende onderdelen.
ik behoud me het recht te verkopen...
Greetz

Uw broer zal toch al ne serieuzen AMD64 in huis moeten halen as em snelheidswinst wil zien. Veel mensen zouden al blij as ze deze pc hadden.
ik gebruik meestal de post , er is ook niet genoeg intresse in aparte onderdelen dus k denk dat hem los nie verkocht zal worden