Archief - [TK of TR] Asus Extreme 6800GT pci-e Met defect??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zyrtex

Legacy Member
Hey,

wegens aankoop laptop en verkoop shuttle al een tijdje geleden,
heb ik dit nog liggen:

Dit is dus een

Asus extreme n6800gt pci-e sli ready 256ddr3
inc webcam & alle cd's met games erbij
boekje zit er ook bij
met zalman VF700CU gemonteerd

factuur dateert van mei 2005 dacht ik

Er is wel een mogelijk defect aan de kaart, ik krijg geen beeld meer... deze ligt al 6 maand stil,
in zn originele verpakking, de originele koeler heb ik niet meer... spijtig genoeg

Ik heb geen tijd om deze in rma tedoen, en ken er zelf nix van, deze koeler is geplaatst geweest...

Dus ik ga em gewoon verkope ligt hier toch maar ...
Ideaal voor iemand die em wel in rma zou kunnen doen

Startprijs : 85€
Meeneemprijs : 150€

Meer info over de kaart : http://www.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=0&model=406&modelmenu=1

grtz Zyrtex

1213

Legacy Member
zonder originele koeler geen RMA mensen tis maar da ge het weet, kkhbe hier ook zo een 6800GT (AGP liggen die geen beelg geeft , uiterlijk niets aan te zien maar geen origienle koeler meer, dus geen garantie !

piept de PC als de kaart in het mobo zit ? o fkrijg je gewoon geen beeld meer?
misschien dat ik die koeler nog kan gebruiken , wat wil je ervoor ?
is er schade aan te zien aan de kaart ?

zyrtex

Legacy Member
deze geeft geen foutmelding, krijg gewoon geen beeld meer
er is nix van schade te zien aan de kaart
ps: tis pci-e en geen agp
voor de cooler, ik verkies dat dit in 1 geheel word verkocht, ik wacht af tot ik deze echt niet kwijt geraak

white_steam

Legacy Member
en wat zou je vragen indien je koeler apart wegdoet?
die zalman

grtz white

Massman

Legacy Member
n/o, maar ik vermoed dat uw prijs nogal hoog is voor een niet-werkende kaart die je niet in rma kunt doen (tjah, geen koeler, geen rma).

wat je best kan doen is de originele koeler zoeken hier op't forum en dan zelf uw kaart in rma doen :niceone:

consider this as a free up !

zyrtex

Legacy Member
druk bezette mens, sorry, was et even uit het oog verloren *leef dus nog*, koeler apart word miss verkocht, enige boden mag je dus doen....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan