np SuSEQ, bedankt voor je interesse !
ik ga vanavond naar i love techno, ik vertrek sebiet dus zal het bieden automatisch laten stoppen op 21uur. Er mag nog tot dan geboden worden en bij elk hoger bod verplaatst de eindtijd zich 2uur, maar ik betwijfel of er nog geboden zal worden

. ik laat het nog even open omdat de persoon op de vorige pagina nog vroeg aan hoeveel opleg ik had gedacht.
morgen zal ik met een verse kater de winnaar wel pm'en.