Archief - [TK] OCZ EL Platinum Edition 2-3-2-5 2x 1gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firefoxbt

Legacy Member
Bij deze te koop/te ruil :

OCZ EL Platinum Edition 2x 1gb Dual channel
DDR1
timings : 2-3-2-5

Minimumprijs : 100euro incl. verzending

Ik heb geen echt idee wat de huidige waarde hiervan is. Lang geleden nog gekocht voor rond de 250euro, en nog een topic gevonden van februari waar dit setje aan 190euro werd verkocht?
Hoe dan ook, het is nog steeds super overclockmateriaal voor wie veel geheugen wilt, enkel heb ik het zeker niet meer nodig aangezien ik niet meer oc en dit systeem ga verkopen aan familie die genoeg heeft aan goedkoopste ram ;) .

Enkel te ruil tegen 2x 1gb of 2x 512mb gewoon ram met opleg.

groeten

Firefoxbt

Legacy Member
ik veronderstel dat je maximum oc bedoelt? standaard ntr 400 mhz (pc3200)
ik durf er geen getal op plakken, nooit echt volluit mee geweest, dus ik denk dat je er het best een review op naleest om een indicatie te krijgen?

SuSEQ

Legacy Member
Ik heb 2*1GB te ruil, maar deze zijn high density. Op welk mobo wil je die gebruiken? Persoonlijk testen is mogelijk...

Gr, SuSEQ

Firefoxbt

Legacy Member
moet zeker op k8n neo4 werken en een downgrade zijn :)

had je wat meer info erover?

Firefoxbt

Legacy Member
beantwoord ;)

de eventuele ruil met SusSEQ gaat via pm verder en indien we een mogelijk akkoord hebben plaats ik het hier wel.

er kan uiteraard nog geboden/voorstellen worden gedaan.

DJones

Legacy Member
bod 110€ incl

of

2x512mb OCZ400512ELPER2 geheugen

om te ruilen + opleg (welke opleg heb je in gedachte)

Firefoxbt

Legacy Member
bod genoteerd

voor die ocz latjes van jou weet ik niet goed wat voor opleg ik erbij wil.

wat zou je er tweedehands voor willen/krijgen? neem dan 110euro (jouw bod) min de tweedehandsprijs van jouw latjes en je komt tot de opleg? :)


ik geef momenteel voorkeur aan het bod van 110€ incl. dus van DJones boven de ruil van SuSEQ

T

Firefoxbt

Legacy Member
up 1

denk eraan om wrs morgenavond ergens af te sluiten INDIEN ik tegen dan reserve ram heb gevonden ;)

mensen die gewoon ddr pc3200 dual channel setje verkopen mogen me ook altijd pm'en, dan hoef ik niet perse te ruilen natuurlijk.

T

Firefoxbt

Legacy Member
[TK] OCZ EL Platinum Edition 2-3-2-5 2x 1gb

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Firefoxbt,

Ik heb het volgende hier nog liggen.

Twinmos 2 x 512 ddr 400 (3200). Het gaat om twee identieke latten uiteraard. Aan hoeveel opleg had je gedacht?

Greetz Cyaankali



ps: de latjes zijn uiteraard nooit overclocked geweest.

pm van Cyaankali

antwoord :

Had aan 70-75euro opleg gedacht dan.
110€ (mijn latjes) - 35€ (waarde van deze latjes +-) = 75€

als mijn logica klopt teminste :)

mvg

Cyaankali

Legacy Member
Ik ga passen Firefoxbt. Ik zal mijn twee latjes wel blijven gebruiken en updaten wanneer het echt nodig is.

Greetz Cyaankali

:)

Firefoxbt zei:
pm van Cyaankali

antwoord :

Had aan 70-75euro opleg gedacht dan.
110€ (mijn latjes) - 35€ (waarde van deze latjes +-) = 75€

als mijn logica klopt teminste :)

mvg

DJones

Legacy Member
Firefoxbt zei:
up 1

denk eraan om wrs morgenavond ergens af te sluiten INDIEN ik tegen dan reserve ram heb gevonden ;)

mensen die gewoon ddr pc3200 dual channel setje verkopen mogen me ook altijd pm'en, dan hoef ik niet perse te ruilen natuurlijk.

T

is het mogelijk later af te sluiten ?

ik moet morgen werken vanaf + - 14u tot 01u15 kan niet op internet op het werk

eventueel zaterdag middag afsluiten mogelijk

bod 115€

of 2*512mb OCZ rev2 latjes + 60€

Firefoxbt

Legacy Member
bod 115€ genoteerd en krijgt voorkeur

Ik zal later afsluiten dan, das geen probleem ;)

moet toch nog ergens ram zien te vinden tegen dan dat geen oc materiaal is :)

swuis

Legacy Member
ruilen tegen 2*512 latjes van GEIL (met zo een blauwe heatspreaders op)

+ opleg: stel iets voor.

Firefoxbt

Legacy Member
indien het gewone zijn (geen oc materiaal..) is het vrij simpel, dan g ik ervan uit dat ik 30-35euro betaal voor 2 x 512MB normaal dus doe dat bedrag van het hoogste bod van 115 = 80euro, anders kan ik beter DJones aanbod aannemen ntr ;)

SuSEQ

Legacy Member
Wie heeft hier nu eigenlijk het hoogste bod? Kwestie van duidelijk te blijven... :)

Groeten, SuSEQ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan