Archief - [TK] Netwerkapparaturen (24 port switch,UPS,server)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
tis dus idd de 220 ~ 240V versie... staat op de kast zelf ;)

link met juiste type is aangepast ;)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Van wanneer het toestel juist is weet ik niet..
maar het is altijd goed onderhouden geweest
er hing ook nog een papiertje op waarop staat :

7/21/1999
Revision 3.81

Visual inspection: PASSED
UPS Model/Firmware/Type: PASSED
DB9 Output voltage: PASSED
Battery float Voltage check: PASSED
SNMP SLot Connector Check: PASSED
Completion of self-test: PASSED
internal temperature: PASSED
Inverter frequency: PASSED
Voltage boost capability: PASSED
Voltage trim capability: PASSED
Full load inverter voltage: PASSED
Full lload power cal.: PASSED
No load power cal.: PASSED
Manufacturing settings: OK!

Led's/Bepper: PASSED


en prijs.. geen idee, zegt u maar :)
en heb hiernet op de test knop geduuwt en alles starte op en pinkte , dus lijkt volgens mij wel te werken en moest het nu echt zijn dat het kapot is.. dan krijgt u uw geld terug uiteraard.

Zinzin

Legacy Member
€ 50 als het niet de originele batterijen zijn, want 6 jaar is redelijk oud daarvoor...

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
equinoxe .. getoneerd :)
@ slynx' .. zoals vermeld mag u het bod uitbrengen en ik kijk dan wel of ik het al dan niet goed vind ;)

van die ups wil ik niet raar doen dus correct me if I'm wrong : APC SU2200XLINET netline.nl € 1044.55 (via pricewatch)
tis wel al wss 6jaar oud dus ja :D

Desert

Legacy Member
kunt ge die switch eens meten dus de afmetingen dervan zou ge dit efkes kunnen posten

Speciall

Legacy Member
specs van de server aub?
bevat deze ook een Licentie voor één of ander OS?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
@ Desert : Lengte : 44cm , breedte : 33cm
@ Speciall : ik zal de exacte specs zodra posten, even mijn huistaak afwerken :)
@ equinoxe : heeft in bedrijf gestaan dus is altijd goed onderhouden geweest... en idd batterij vervanging is dure zaak, en het toestel is inderdaad al 6 jaar oud dus uiteraard verlang ik daar dan geen woekerprijs van.. Testen is mogelijk.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
JoeriP.. nieuwprijs is 500€ hiervan..

voor 100€ wil ik het meteen verkopen (is toch vrij goed koopje?)
If not .. doe dan een tegenbod ;)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
bod genoteerd ...

zal meteen is zien voor meeneemprijs :)

-*edit*-

nieuwprijs = HP ProCurve switch 2124 24-ports unmanaged (J4868A) progress.nl € 215.0 (dit is een gelijkaardige versie) dus nieuwprijs zal ongeveer zelfde liggen..

helft als meeneemprijs = 100€ ook :unsure:
minimumprijs = 50~60€

JoeriP

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=- zei:
JoeriP.. nieuwprijs is 500€ hiervan..

voor 100€ wil ik het meteen verkopen (is toch vrij goed koopje?)
If not .. doe dan een tegenbod ;)

Das oude brol ja. Volgens die site van HP is dat nog steeds duur idd, die prijzen zijn nooit geupdate.

voorbeeld: Linksys Wireless-G PrintServer for USB 2.0 LPT @ 177 euro nieuw

EN: Die parallele printserver die jij verkoopt staat ook op ebay te koop @ 44 euro 'nu kopen'

15 euro final bod
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan