RichBastard
Legacy Member
Te koop, wegens dat ik toch alleen maar op mijn Wii speel:
http://www.codima.be/product/1820/msi_ati_rx_2600xt_ezd3_256mb_ddr3_2_x_dvi_hdtv.aspx
MSI 2600XT GDDR3 256MB passief gekoeld (volledig geluidsloos dus).
Aangekocht eind augustus bij codima.be om bioshock te kunnen spelen.
Vraagprijs is 70 euro excl verzending. In perfecte staat, nooit overclocked of met geprutst, incl doos en toebehoren.
Staat ook op shrimprefuge.
http://www.codima.be/product/1820/msi_ati_rx_2600xt_ezd3_256mb_ddr3_2_x_dvi_hdtv.aspx
MSI 2600XT GDDR3 256MB passief gekoeld (volledig geluidsloos dus).
Aangekocht eind augustus bij codima.be om bioshock te kunnen spelen.
Vraagprijs is 70 euro excl verzending. In perfecte staat, nooit overclocked of met geprutst, incl doos en toebehoren.
Staat ook op shrimprefuge.