EtReCx
Legacy Member
ik heb ier nog wa hddtjes te koop
2* 60 GB
2* 40 GB
1* 20 GB
2* hele kleintjes ala 3.2 en 2.1 gig
keb de merken nog ni door gekregen van mijn leverancier ...
kzou zeggen doe een bod ...
liefst heel het lot(tje)
voor vragen kunde altijd pm'en of mailen([email protected])
msn : [email protected]
staat ook op lotverkopen.be
greetz
me
2* 60 GB
2* 40 GB
1* 20 GB
2* hele kleintjes ala 3.2 en 2.1 gig
keb de merken nog ni door gekregen van mijn leverancier ...
kzou zeggen doe een bod ...
liefst heel het lot(tje)
voor vragen kunde altijd pm'en of mailen([email protected])
msn : [email protected]
staat ook op lotverkopen.be
greetz
me
.