Archief - [TK] Logitech G5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoRCe

Legacy Member
Info: http://www.bytesatwork.be/shop/product.php?productid=20607&cat=556&page=1

Aangekocht: nov 2005
Nieuwprijs: 65 eur
Minimumprijs: 30eur excl
Meeneemprijs: 40 eur excl
Regio Ieper/Kortrijk (indien afhaling)

In perfect staat (geen slijtage of vuil), cd, boekje, gewichtjes, muis alles incl.
Reden verkoop: mn vorige muis (mx300) werkt nog goed genoeg, G5 niet in gebruik + geen nood aan 2000dpi

Is nog steeds in garantie, factuur van B@W beschikbaar.

bieden maar:

- biedt excl transport
- hoogste bod wint, afhaling krijgt voorkeur
- einde verkoop: vrijdag 3feb of indien meeneemprijs geboden is

Liefst snelle afhandeling

FoRCe

Legacy Member
Weet ik niet, enkel gebruikt op mijn Allsop gigapad, ging perfect

Trouwens, ik heb die G5 geupdate naar de nieuwste firmware versie. Hierdoor zijn de eerste factory bugs er uit.

NoizeSuppressor

Legacy Member
40 euro exclusief, of te wel de meeneemprijs!

43,10 all in (is meeneemprijs want verzending is 3,10)

NoizeSuppressor

Legacy Member
F!reW@lker zei:
?? ben jij de verkoper ??

:crazy:

ik heb de meeneemprijs geboden en als hij exacte verzending rekent neem ik hem, dus voor 43,10. Wat is het probleem?

F!reW@lker

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ik heb de meeneemprijs geboden en als hij exacte verzending rekent neem ik hem, dus voor 43,10. Wat is het probleem?

jij :rofl: ik bied 45 all in

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik dacht dat wie het eerst de meeneemprijs bood, dat die won... of ben ik mis?

F!reW@lker

Legacy Member
Ja ik snap het ook niet echt omdat er de meeneemprijs staat aan 40 euro exc
en ietsje eronder staat "- hoogste bod wint, afhaling krijgt voorkeur" :-s

NoizeSuppressor

Legacy Member
mja, snap je punt idd wel nu.

Meeneemprijs is toch wel meeneemprijs, waarom dat er dan bijzetten?

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Als niemand meeneemprijs biedt, dan is het voor degene die het hoogste bod heeft zeker ?
Maar da's hier niet van toepassing , omdat meeneemprijs geboden is
Anders fout in topic-starter zijn message

FoRCe

Legacy Member
rustig mensen, rustig :)

- wie eerst meeneemprijs biedt wint idd
- afhaling krijgt voorkeur op verzending lijkt me duidelijk? :) Dit staat los van of er meeneemprijs geboden wordt of niet. Alle boden bekijk ik steeds excl transport. Dus indien er 2 personen de meeneemprijs zouden bieden krijgt de persoon die komt afhalen der voorkeur :)
- indien de eerste die meeneemprijs bood nog hoger wil bieden (indien het geval met afhaling, niet afhaling en gelijk bod) dan wint deze :)
- qua verzending is het standaard tarrief idd 3.10 eur nationaal via kilopost (levering binnen 4 dagen). Dit is het goedkoopste tarrief zonder aangetekende bevestiging, dus op risico van de koper.


Besluit:

NoizeSuppressor wint, was eerst met meeneemprijs.
Voeg me toe op msn als het kan: [email protected]

FoRCe

Legacy Member
Ok, deze thread mag geclosed worden.

bedankt aan allen die mee hebben gedaan aan de verkoop ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan