Archief - [TK] Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

milleuh

Legacy Member
- MX 900 optical mouse (Bluetooth)
- Cordless Desktop Mx (Bluetooth)

Bijgeleverde software, batterijen inbegrepen(oplaadbare en gewone)
Verkoopsprijs: 80 € zonder transportkosten inbegrepen
Reden van verkoop: kopen van nieuw besturingssysteem
Transport: valt overeen te komen

Contact: [email protected] (msn)
specs en info: http://www.pricewatch.info/item/16692

milleuh

Legacy Member
update nr.3
70 € dan maar lager ga ik niet. Het is te nemen of te laten.

=Dujosh=

Legacy Member
Kan je geen info geven over desktop, want ik vind er echt niets van op internet.
hoe oud is deze al, staat, foto eventueel ?
en het is dit model
Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth ?
want die vind ik niet op logitech site :)

brc

Legacy Member
Waarschijnlijk gaat het over deze setup

gratis upje ;) en even vermelden dat ik er ook zo eentje heb en er best tevreden van ben ;)

brc

Legacy Member
maar als het inderdaad die setup is vind ik 80€ excl wel aan den duren kant,

hoe oud ?
nog garantie ?
waar en wanneer +/- gekocht ?

een :s kan je eens uitleggen waarom ge verkoopt ?? euhm andere os ?? snap de link niet goed naar verkoop van keyboard en muis als ge een andere os koopt... ? :s ?

grtz

enZiiime

Legacy Member
Hij heeft GELD nodig, leert is leze :D

en prijs lijkt imo veel te hoog ja ^^

brc

Legacy Member
niet alleen lijkt.....
hij mag natuurlijk van mij vragen wat hij wil... ik heb al zo eentje... maar zoals gepost... snap het verband ni

milleuh

Legacy Member
Ik vond geen enkele degelijke site die wat info gaf over het product en ja ik spreek over een Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth.
Er is helaas geen garantie meer op. De muis en toetsenbord zijn ongeveer 1 jaar en 3 maand oud. Ik kan je verzekeren dat zowel toetsenbord als muis er bijna nieuw uitzien. Foto's op aanvraag via msn.
Nieuwprijs: 65 € (transportkosten niet bijgerekend)
info: http://www.hardware-pacers.com/pages.php?pid=262&catType=r
Enige interesse voeg mij toe op msn: [email protected]

milleuh

Legacy Member
FaNaTieKeN zei:
en gij vraagt €70 zonder ganantie ect. geen wonder dat ge em niet kwijt raakt.

Met nieuwprijs bedoel ik dat ik er zoveel wil voor hebben. Dit is niet de winkelprijs! In de winkel kost hem nog 99€.
65 € voor deze muis en toetsenbord is een goed koopje.

Ik heb mijn vorige muis (MX700)voor 60 € kunnen verkopen.

DrWho

Legacy Member
milleuh zei:
Met nieuwprijs bedoel ik dat ik er zoveel wil voor hebben. Dit is niet de winkelprijs! In de winkel kost hem nog 99€.
65 € voor deze muis en toetsenbord is een goed koopje.

Ik heb mijn vorige muis (MX700)voor 60 € kunnen verkopen.
Dan moet je de buy&sell-it terminologie toch nog eens goed doornemen. "Nieuwprijs" zal haast door niemand geïnterpreteerd worden als "de prijs die de koper er nog voor wil krijgen..." neen, dat neemt iedereen aan als "prijs die men in de winkel nog moet betalen".

Jij hebt het over je "meeneemprijs", iemand die 65 wil geven krijgt het. je kan een "biedprijs" stellen vanaf bv 50 euro en vanaf daar ga je de boden overwegen, tot het een prijs haalt die je tot verkopen kan overhalen.

Tot zover mijn bijdrage, toch niet geheel nutteloos en een tip voor duidelijkere communicatie ;)

brc

Legacy Member
moet dan maar eens laten weten in welke winkel,
onlangs een desktop mx 3100 willen bestellen en kreeg van die al te horen dat hij "end of life" was dus ik zie niet teveel winkels een setup nog verkopen die zelfs al ouder is dan diegene die jij verkoopt

anyway... zoals de meeste mensen u trachten duidelijk te maken...
je vraagprijs is echt te hoog

milleuh

Legacy Member
Ik spreek hier wel over muis + hub + toetsenbord. Ik vind 20 € overdreven weinig dus ik blijf bij mijn MEENEEMPRIJS van 65 €.

nico

Legacy Member
jonge,das de nieuwprijs, wie gaat da nu kopen?
lijkt me echt geen slimme zet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan