Archief - TK IBM T40 laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknoiz

Legacy Member
Technische specificaties + accessoires
Intel(R) Pentium(R) Mobile 1,5 Ghz
4OGB Harddisk
512 MB DDRRAM (+ 1 vrij slot!)
CD-RW/DVD-ROM COMBO drive (24X)
14.1 XGA(1024x768) TFT LCD
32MB Ati Mobility Radeon 7500 videokaart
Intel AC'97 Audio Controller (SB compatible)
2x high-speed USB 2.0 poorten
S-Video-Out
Microfoon plugin
Headset plugin
Firewire
Infrarood
Angere Systems AC'97 Modem
Intel(R) Pro/100 VE Network Connection (100 Mbps)
Belkin Wireless Lan 802.11g 54Mbps Cardbus
Li-Ion batterij gaat ruim 4 uur mee
Originele IBM lader
IBM Access Button
AZERTY toetsenbord
'Thinklight' lampje voor toetsenbord (ideaal voor in een donkere omgeving)
Belkin Notebooktas
Antidiefstalslot

Zeer stevig, dun, lichtgewichtig en wordt praktisch niet warm.
Moet weg wegens nieuwe laptop.
Click hier voor fotoken.

verkoopprijs: €650

Rijder17ra

Legacy Member
van waar zijde? Kan je desnoods leveren? Kan je het exacte type eens geven? AZERTY klavier in het nederlands? Krassen, beschadigingen? Softw met licentie? Factuur en garantie? Wanneer denk je af te sluiten? Is 650 de meeneemprijs? Een heleboel vragen dus...:D

Teknoiz

Legacy Member
Ben van huldenberg, regio Overijse-Hoeilaart.
Leveren zal moeilijk zijn, kunnen wel ergens afspreken bv. in Leuven ofzo (ene drinken ;) kunt ge het machientje eens bekijken).
Type is: 2374-2G9
zit idd BE. AZERTY klaviertje op
Zitte heel lichte krasjes op de bovenkant, (vrij normaal bij matzwart) ma niet echt zichtbaar en is denk ik op te poliere/kuise.
Geen orginele software meer, wel cd'tje met laatste nieuw drivers van IBMsite.
Factuur is ook gone :/
Afsluiten is wanneer verkoopprijs is gehaald.
Dus €650 is de meeneemprijs :)

Indien nog vragen :)
stel ma ze

One-t|M@[hINe

Legacy Member
wa is het nut van minimumprijs te geven, als je al zeker bent datje em niet wegdoet voor minder dan 650?!

Rijder17ra

Legacy Member
Vynah zei:
Tsss.. Maar allez, 't is voor u :P

:applause: Let even op het tijdstip van mijn bod :D

:rofl:

Verkoper: je stuurt maar een mailtje/SMS of belleke (Check pm)

Teknoiz

Legacy Member
hehe but you got it :)

zal uw pm morgen behandelen wegens tijdgebrek vo het moment.

Thread mag closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan