Archief - [TK] Graka, mobo's, cpu, voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gert_bobo

Legacy Member
post is verhoogd in prijs alsk ik mij niet vergis en is nu €3.70
api3 heb j enig idee hoelang dat testen gaat duren?
Greetz Gert AkA B0B0

Api3

Legacy Member
ga die normaal morgen eens gaan testen bij nen maat :)

allee mensen bied eens op die gto en da mobo beide gloednieuw :);)

analesex

Legacy Member
is die^cpu nen barton?
en wa is de meeneemprijs en het huidig bod? kan de rni goe aan uit?

Api3

Legacy Member
analesex zei:
is die^cpu nen barton?
en wa is de meeneemprijs en het huidig bod? kan de rni goe aan uit?

staat in startpost, is athlon xp maar ga die eerst nog eens testen omdak geen stuff ga verkopen waarvan ik nie meer zeker weet of het nog werkt (ligt hier nl al een tijdje) dus wss ga ik die vandaag gaan testen huidige bod is 50€ als ik me niet vergis

Als tegen vnv 18u niemand meer bied op die r9800pro gaat die naar ntfs :) (bod van 65€ inc)

analesex

Legacy Member
ja, ma is die core een barton, want athlon xp's kunnen thorougbred b zijn of barton.
Hoeveel ceache heeft em? 256kb? of 512kb?

Api3

Legacy Member
Wacko bod genoteerd :)
analesex, kweet nie direct zalt eens vragen aan de persoon waar ik die gekocht heb.

nTFs

Legacy Member
Api3 zei:
staat in startpost, is athlon xp maar ga die eerst nog eens testen omdak geen stuff ga verkopen waarvan ik nie meer zeker weet of het nog werkt (ligt hier nl al een tijdje) dus wss ga ik die vandaag gaan testen huidige bod is 50€ als ik me niet vergis

Als tegen vnv 18u niemand meer bied op die r9800pro gaat die naar ntfs :) (bod van 65€ inc)

Wel bij de les blijven hé.
Ik bood 70 € inclusief.
Ik zie echter dat 75 € de meeneemprijs is..ik bied dus 75 € inclusief.

Api3

Legacy Member
ok, ok em is van u ntfs :p
dus r9800pro verkocht aan ntfs voor 75€

wacko1

Legacy Member
Api3 zei:
stond er nerges bij toch? anyway is verkocht soz (hint koop die x800gto wa ;) )

ben der niks mee heb agp , of ge moet hem voor de zelfde prijs als die 9800 weg doen dan verkoop ik mn mobo wel en koop er een met pci-e
:applause:

Api3

Legacy Member
wacko1 zei:
ben der niks mee heb agp , of ge moet hem voor de zelfde prijs als die 9800 weg doen dan verkoop ik mn mobo wel en koop er een met pci-e
:applause:

da dual sata mobo ondersteunt agp en pci-e :unsure:

Api3

Legacy Member
Alee vooruit, op da mobo bieden vanaf 50€, meeneemprijs 60€ kost nieuw 68€
http://codima.be/nl/product.aspx?1510
is dus nog gloednieuw e!!!

die graka, bieden vanaf 170€ kaart heeft me 212€ gekost en is 5 dagen oud. meeneemprijs = 190€

beide samen 240€ en tis van U!!!

Vvardenfell

Legacy Member
ter info: die ATI X800 GTO is echt wel een droomkaart voor z'n prijs! Haalt bij 3Dmark 03 een score van bijna 10000 geloof ik (hangt ook van je CPU af hoor)

Zeg Api3, kan je overclocken met dat nieuw Dual SATA 2 bordje? Is het een nForce 4 mobo?

Api3

Legacy Member
pfft 25€ fzo meeneemprijs, muis werkt nog perfect heb zelf nog de verpakking liggen d8 ik :)
komt uit de fnac heb ze al paar maand niet meer gebruikt omdak ene me draad heb, ik kan daar beter mee werken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan