Archief - TK GEIL pc3200 ddr400 2*512mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yves

Legacy Member
GEIL Ultra-X Series Dual Channel 1GB 2x512MB PC3200 400MHz Selected 5ns CL 2 5-2-2 GLX1GB3200DC

GeIL Ultra XPC3200 400MHz CL2-2-2 DDR

¡@

Hand Picked 5ns GeIL Chips. Enhanced SPD for Dual Channel DDR motherboards. Tin Coated Platinum Copper Heat Spreader with Fashion Designed Retail box.


¡@

PC3200 400MHz CAS 2-5-2-2
GeIL Ultra-X TSOP 32x8 DDR Chips
184pin, Non-ECC, Un-buffered DDR DIMM
Platinum Copper Heatspreader
6 Layers Ultra Low Noises Shielded PCB with Gold 30u" Plating
Temperature thermometers
Retail package

2.55V-2.95V
Lifetime warranty

Ik verkoop dit dus omdat het niet wil werken op mn asus a8n deluxe, ruil eventueel mogelijk.

starten bij 90€ voor de set

greets

PsYmon

Legacy Member
Het wil niet werken? Wat bedoel je daarmee? Heb ook een a8n sli deluxe, maar tzou natuurlijk wel moeten werken he :)

yves

Legacy Member
bordje wil niet booten met dit geheugen, op een ander bord boot het wel

greets

Zitaki

Legacy Member
Zijn ze gloednieuw of hebben ze gewerkt op een ander mobo? Leeftijd dus?

Factuur aanwezig?
Verzenden een probleem?


Bedankt!

HansP

Legacy Member
'k heb 2x kingston Valueram 512 en ene geil 1gig :) wissele met 2x512 :p

yves

Legacy Member
liefst niet verzenden, yep er is een factuur. Dus garantie ofzo is nooit een probleem mr dus niet gloednieuw.

beetje meer info over die kingston???

greets

brechtvm

Legacy Member
100€,
snel afgehandeld !
(kga morge naar antwerpen, dus kan dan al afgehandeld worde)

brechtvm

Legacy Member
yves zei:
sorry, mr voor 100 euro laat ik ze niet gaan hoor...

greets

meeneemprijs = ?
of prijs waarbij ik ze morgen eventueel zou kunnen afhalen

2/3 van nieuwprijs = 100€ (dit verklaart mn bod)



ander voorstel :
ruil met el cheapo ram (mdt @ 2-3-2-5mhz)
+ opleg.. (u bepaald hoeveel)

// ik ga geen 2x naar antwerpen rijden, dus zou handig zijn als ik dat morgen kan combinéren..zoniet, haak ik af als koper, indien er voor morgen-middag geen overeenkomst is

yves

Legacy Member
je vergelijkt wel de prijs van geheugen dat minder presteert...

brechtvm

Legacy Member
yves zei:
je vergelijkt wel de prijs van geheugen dat minder presteert...

link aangepast !

GEIL Ultra-X Series Dual Channel 1GB 2x512MB PC3200 400MHz Selected 5ns CL 2 5-2-2 GLX1GB3200DC

€ 147,70 (Incl. BTW)

> identiek dezelfde dus :)

zeg gewoon hoeveel ge er nog voor gewild had..
of
wat ge van de ruil vindt (+opleg)

brechtvm

Legacy Member
yves zei:
120€ morgen na 15.30 opgehaald bij mij

greets

110€, en aangezien ik met de trein kom, liefst aan antwerpen centraal
(ken antwerpen langs geen kanten dusja :p)

deal ?
(ik geef 10€ toe, jij geeft 10€ toe ;))

ofwel ruil met mijn el cheapo ram + x euro opleg...

(trein kost me ook 8.80€ , vandaar :))

of ruilen :
2x512 mb ram Twinmoss met PN AA4T

Doen 250@2-2-2-5 op 3.3 volt.

Staan koperen heatspreaders op van Coolermaster.

Zijn van maart/april dus nog ander garantie.

spriggan

Legacy Member
ik heb hier nog 2*512 BH-5 liggen TWINMOSS WINBOND UTT "1A4T"

ze doen 250 2-2-2-5 3,3v
210 2-2-2-5 op 2,85v

hangt natuurlijk af van je systeem

eventueel geinteresseerd in een ruil?


greetz

yves

Legacy Member
mja vermits mn mobo mr 2.85 doe zoek ik eerder geheugen dat niet zo veel volt nodig heeft...

greets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan