nico
Legacy Member
Hallo, ik verkoop een thrustmaster gamepad wegens aankoop 360 controller. en mijn 360modena stuur(beide voor pc)
http://europe.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T39&fam=5
en : http://www.pixmania.be/gaming-volant-ferrari-universal/benl180623_jvart.html# (maar dus alleen voor pc, geen versnellingspook. stuur is af te halen in zaventem,mechelen,vilvoorde)
http://europe.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T39&fam=5
en : http://www.pixmania.be/gaming-volant-ferrari-universal/benl180623_jvart.html# (maar dus alleen voor pc, geen versnellingspook. stuur is af te halen in zaventem,mechelen,vilvoorde)