Archief - [TK] CPU+MB+GraKa+Mem+Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gerdak

Legacy Member
Dit weekend ga ik mijn systeempje upgraden naar een S939-systeem.
Volgende onderdelen komen dan vrij en bied ik te koop aan:
(mininimum, meeneem)
- AMD XP 2600+ (35€-50€)
- SP97 koeler van thermalright (15€-25€)
- Aopen AK77-8x moederbord (20€-35€)
- Powercolor 9800 Pro (platinum edition) (50€-75€)
- Apacer 512mb PC2700 cl 2,5 (20€-35€)
- ATX case + 400W no name voeding (20€-25€)
- Aopen FX5200 - geen idee van waarde

Er wordt enkel rekening gehouden met boden excl verzending

Afhalen heeft voorang op verzenden(als ik het al de moeite vind om te verzenden)

Meerdere items afnemen krijgt mijn voorkeur.

Kan eventueel zelf leveren 30km (use mappy) rondom Aalst mits opleg van 5€.

Ik behoud het recht niet te verkopen...

Happy bidding.

PsYcHoTiC

Legacy Member
heb je fototje van de case?

indien case ok en cpu ok bod van 55 voor cpu en case.

Diezeldog

Legacy Member
bod van 35€ excl op amd cpu
Wanneer sluit je af?

Gerdak

Legacy Member
Ik ben momenteel niet in de buurt van mijn comp thuis.

Ik zal deze avond eens kijken voor een foto van case.

Ik dacht dat het een thoroughbred was.

Afsluiten doe ik ergens midden volgende week (laat ons zeggen woensdag 24u). Ik heb de onderdelen voor m'n upgrade nog niet (verwacht ze vrijdag).

Scyver

Legacy Member
Interesse hier voor alles, enkel afstand is me wat te ver (vooral het tijdsgebrek eigenlijk)

Kom je ooit in omgeving Antwerpen?

PsYmon

Legacy Member
175 voor alles behalve case. Geleverd in gent of afgehaald in aalst station.

Gerdak

Legacy Member
Hoogste bod tot nu => Psymon

@ Psymon: levering in gent +5€ of afgehaald aalst station (gratis) aan u de keuze.

@Scyver: eigenlijk kom ik nooit in Antwerpen; ik heb ook last van tijdsgebrek; mits héél deftig bod valt uiteraard alles te overwegen.

-=blowsion=-

Legacy Member
gamer please ik ben ook op zoek naar ne socket A proc, maar ge koopt gewoon gans het forum op gij ;)

Gamer

Legacy Member
Ik heb hier nog een Sempron 3000+ liggen anders, maar heb geen moederbord om die te testen :)
opkopen ?
Bieden, maar veel winnen zit er niet in :)

Gerdak

Legacy Member
Zoals gevraagd heb wat foto's van de case.

Ik heb gemerkt dat er nog een enermax 80x80 met aanpasbare rpm bijzit (die krijg je erbij)

Tevens staat er ook een CPU-Z uitdraai van de CPU.

Ik heb hier nog eens in mijn papieren zitten snuisteren en heb nog een factuur van alles (27/06/2003) behalve van de GRAKA en KOELER.

Gerdak

Legacy Member
Dan heeft psymon nog steeds hoogste bod => bied immers zonder case

Dannykills

Legacy Member
ATX case + 400W no name voeding (20€-25€)

Als niemand die moet hebben

Hier bod van 25euro(meeneemprijs) afgehaald indien volledig in orde en dat die voeding zeker nog werkt.

Mvg

Danny

Gerdak

Legacy Member
@ dannykills Voeding werkt: het systeem zat er tot vorige maand in die case.
mist enkel CD-bay voorzetstukje en PCI-slot voorzetstukje voor Graka.
Indien nog geïntresseerd PM me om af te spreken.

@ Gamer: hoogste bod op alles behalve case + voeding
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan