Archief - [TK] CPU + Mobo + RAM + HDD's + CDR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JacQy

Legacy Member
1. AMD Athlon AXDA1800DLT3C + Koeler
Info: http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Athlon XP 1800+ - AXDA1800DLT3C.html
Garantie: Neen

2. AsRock K7VM2 (Rev. 2.02)
Info: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7VM2&s=
Garantie: Neen

3. Seagate ST340016A 40Gb 7200rpm
Garantie: Neen

4. Seagate ST340015A 40Gb 5400rpm
Garantie: Neen

5. Samsung SP0411N 40Gb 7200rpm
Garantie: Neen

6. 1 Latje 512Mb DDR 400Mhz
Garantie: Geen idee

7. Plextor CD-Writer 40/12/40
Garantie: Neen

8. Maxtor 6V300F0 300Gb Sata2
Garantie: Tot 19/05/09

9. Maxtor STM3320620AS 320Gb Sata2
Garantie: Tot 08/05/09

10. Western Digital WD3200JS 320Gb Sata2
Garantie: Tot 12/08/09

Minimumprijzen zijn niet vermeld. Dus bied maar en we zien wel wat er van komt. Materiaal moet weg dus bij een deftig bod kan een deal rap gesloten worden ;-)

JacQy

Legacy Member
!8r@}{!M bod genoteerd, maar ik wacht nog ff af. Had er liever ietsje meer voor had.

a163280

Legacy Member
1. AMD Athlon AXDA1800DLT3C + Koeler
AsRock K7VM2 (Rev. 2.02)
prijs 40 euro

successor

Legacy Member
9: €30excl
3: €5 excl
4: €5 excl
6: €10 excl

retspan

Legacy Member
8: € 35 incl. mits in perfecte staat en zo geruisloos als wanneer nieuw.

JacQy

Legacy Member
successor: boden genoteerd

retspan: ik ben nu op alle schijven een hdtune test aan het uitvoeren. Ik post de screenshots binnenkort. Normaal zijn ze allemaal in perfecte staat.
Zou je deze dan eventueel zelf komen afhalen ?

JacQy

Legacy Member
up 1

Ik heb bod van elk 50 euro op 9 en 10 uit vriendenkring.
Dus successor en !8r@}{!M jullie boden vervallen op deze items

successor

Legacy Member
dus :

3: €5 excl
4: €5 excl
6: €10 excl

en nog een bod van €5 op 7 , dus de plextor CD writer.

JacQy

Legacy Member
successor: bod genoteerd

Zo te zien is alles redelijk snel verkocht. Ik sluit woensdagavond 26/09 om 20u af.

retspan

Legacy Member
JacQy zei:
successor: boden genoteerd

retspan: ik ben nu op alle schijven een hdtune test aan het uitvoeren. Ik post de screenshots binnenkort. Normaal zijn ze allemaal in perfecte staat.
Zou je deze dan eventueel zelf komen afhalen ?

Sorry, weinig/helemaal geen tijd, € 35 incl verzending of levering 8000 (centrum). Graag uw reactie met resultaat test en bevinding qua eventueel lawaai, vooral bij seek. Trouwens, waarom doe je juist deze Maxtor weg [6 x Maxtor 300Gb SATA] als ik vragen mag?

JacQy

Legacy Member
mijn signature klopt niet meer :-)
Ik heb al mijn schijven weggedaan. Het enige ik nu nog zitten heb is m'n raptor en 1'tje van 500gb
Qua geluid vind ik persoonlijk dat dat moeilijk uit te maken is voor iemand anders :-). Nujah ik kan hem gerust leveren je moet dan maar uitmaken of hij voor jou stil genoeg is.

/edit
http://www.evonet.be/~dcuypere/te_koop/ hier staan alle screenshots van hdtune test. Dus alle schijven zijn perfect in orde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan