Archief - TK: Chieftech Maxi Tower

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scud

Legacy Member
heb op mijn zolder nog een ouwe chieftech case staan met een plexi zijpaneel, alsook een standaar zijpaneel. Indien gewenst kan ik wel foto's nemen ofzo.

http://www.pcsilent.de/ppic_MAXI_PC...1_DA-01BD_damped_case_Big-Tower_pcssc01tb.jpg

Heb niet direct een min / meeneemprijs in gedachten.

Het is dus wel een case zonder voeding, ik dacht wel alle frontpaneeltjes enzo te hebben.

Liefst afgehaald aangezien dat ding redelijk zwaar is om zomaar ff met de post op te sturen

DJones

Legacy Member
intresse in plexi zijpaneel eventueel appart tk

plexi krasvrij ?

scud

Legacy Member
een paar krasjes in de plexi, wel geen diepe opvallende, in de verf van het metaal geen krasjes als ik het zo bezie

DJones

Legacy Member
scud zei:
een paar krasjes in de plexi, wel geen diepe opvallende, in de verf van het metaal geen krasjes als ik het zo bezie

indien je appart plexi wenst te verkopen

hoeveel €tjes zo je der graag voor willen zien

scud

Legacy Member
ik zou dat wel appart willen verkopen aangezien het nu toch enkel stof ligt te vergaren.
ik zou zeggen doe een bodje :) weet wel, dat je zoiets moeilijk kan opsturen :s

the_viper66

Legacy Member
Ik heb ook wel interesse. Soms zelfgemaakte foto's van?

Mvg.

DJones

Legacy Member
scud zei:
ik zou dat wel appart willen verkopen aangezien het nu toch enkel stof ligt te vergaren.
ik zou zeggen doe een bodje :) weet wel, dat je zoiets moeilijk kan opsturen :s


25€ a max 30€ incl zou ik eventueel willen geven

maar wel opgestuurd dan (brugge is niet direct in mijn omgeving om af te halen)

mogelijk tussen 2kartons en de buiten zijden goed vastplakken

wat denk je

scud

Legacy Member
ik zal eens zien om morgen of overmorgen paar foto's te maken en die online te plaatsen.

@DJones: ik zou dat eventueel wel kunnen doen met de post, maar wat zou da kosten kwa verzending? of doen de afmetingen er niet toe met de post ?

seakertje

Legacy Member
Als DJones kan wachten tot volgende zondag, dan kan mijn pa het mss voor hem meebrengen.
Hij gaat dan terug naar binnenland en kan het dan oppikken bij TS en over Aalst rondrijden.
Dan kan je mss de verzendkosten aan hem geven als vergoeding ofzo.
Stuur maar pm moest het jullie interesseren, anders verlies ik mss de post uit het oog.

Mss dat ik iemand ken die interesse zou hebben in de case zelf met de standaarddeur erin, hoeveel zou je voor deze dan vragen?

scud

Legacy Member
lijkt voor mij wel intressant, maar zal je ff met DJones moeten regelen :)

heb niet zo direct een id wat die case nog waard is? noch wat deze eigenlijk nieuw kost ( of een soortgelijke variant)

Doe een bodje, en het afhalen spreekt zowiezo al in je voordeel ;) die case staat hier toch maar stof te verzamelen :s

DJones

Legacy Member
scud zei:
lijkt voor mij wel intressant, maar zal je ff met DJones moeten regelen :)

heb niet zo direct een id wat die case nog waard is? noch wat deze eigenlijk nieuw kost ( of een soortgelijke variant)

Doe een bodje, en het afhalen spreekt zowiezo al in je voordeel ;) die case staat hier toch maar stof te verzamelen :s

@seakertje

ik kan wachten tot zondag en later geen probleem

indien mogelijk liefst plexi deurke op mijn werk leveren dan

alvast dank bij voorbaat

@scud

ik heb practise dezelfde case maar zonder front deurke + - 6 jaar geleden

koste mijn case met voeding + - 150€

hoeveel dan voor de plexi deur zo ik weet wat er overschiet voor levering deurke

scud

Legacy Member
Ik had eignelijk graag 20 gehad voor die plexi deur (?)

en euhm voor de case 50 - 60 eigenlijk.

DJones

Legacy Member
scud zei:
Ik had eignelijk graag 20 gehad voor die plexi deur (?)

en euhm voor de case 50 - 60 eigenlijk.

20€ is prima
+10€ voor levering seakertje ?

mogelijk van enkele duidelijke foto s te posten van deurplexi

scud

Legacy Member
DJones zei:
20€ is prima
+10€ voor levering seakertje ?

mogelijk van enkele duidelijke foto s te posten van deurplexi

normaal ben ik morgenavond thuis, zal dan ff proebren foto's te maken en online te plaatsen.

seakertje

Legacy Member
@TS en Djones : ik zal navragen aan mijn pa, maar zal geen prob zijn voor volgende week zondag.
Willen jullie beiden jullie gegevens doorpmn, ook eventueel foonnr, dan kan hij jullie contacteren om concreet verder af te spreken.
@scud, zal horen of die eprsoon interesse heeft voor de case, en laat je dan nog iets weten

DJones

Legacy Member
scud zei:
normaal ben ik morgenavond thuis, zal dan ff proebren foto's te maken en online te plaatsen.

tot op heden nog geen foto s van plexi kunnen maken ?

scud

Legacy Member
nope :/ slaap vanavond terug niet thuis. dus tzal voor morgen zijn ( aangezien digicamera thuis ligt) maar zal er morgenmiddag-avond mijn werk van maken om ff iets online te gooien.

grtz

scud

Legacy Member
plexi deur is sold voor 20 aan DJones

aangezien seaker nog geen bod deed op case, is deze nog steeds te koop :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan