Archief - [TK] Carputer !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsynceFiction

Legacy Member
een volledige pc in je auto? het kan!!

- via epia sp13000 (1.3ghz)
- 2.5" 80gb hd
- 512mb ddr ram
- 7" xenarc touchscreen met perfecte behuizing voor in een bmw e46
- gps muis
- digital stereo fm car modulator
- powermate silver (mouse wheel input)
- wireless bluetooth keyboard
- omvormer 12v - 220v
- wifi usb lan (draadloos internet)
- dvd-rw (lezer en schrijver
- 2 x clipcam pro webcam
- dc/dc converter
- 3 usb hubs
- usb verlengkabels (3x3m)
- monitor verlengkabel
- adapter slim-ide
- x-box met 2 controllers en diverse spellen

met deze carpc kan je:

- draadloos internetten!
- telefoneren met je gsm via bluetooth (via microfoon en boxen van wagen)
- pijlsnelle navigatie (mapmonkey europa)
- mp3 bestanden afspelen
- dvd's bekijken en zelfs branden met de ingebouwde dvd-schrijver!!
- via je desktop pc volgen waar je auto zich bevind
- achteruitkijkcamera aansluitbaar
- en ontelbare andere mogelijkheden

kortom: alles wat je thuis kan, kan je nu ook mobiel!!

dit alles past perfect in bmw e46 modellen maar natuurlijk ook integreerbaar in andere merken/modellen!

nieuwprijs: +/- 2500€ (topmodellen van pioneer/alpine/vdo dayton kosten meer en je kan er minder mee). nu na 3 maand nog 2000€!! (prijs is bespreekbaar)

weg wegens verkoop wagen en alles komt terug in originele staat!

wil je iets exclusiefs/stijlvol en wat je helpt om de tijd aangenamer door te brengen in je wagen dan is dit hetgeen je moet hebben!!

K.o.o.p.j.e!!

Moes

Legacy Member
:offtopic: is prachtig projectje!! zelf gedaan?
jammer van de prijs, anders zou da nie in mijne golf IV misstaan:)
good luck met verkoop

ThEScReW

Legacy Member
Hoeveel wil je voor zo'n griffin powermate ? Die zou ik wel willen, ook zo camerake da ge gebruikt als achteruitrij wil ik wel ;)
en die wifi usb?
en da bt toetsenbordje ?

Waarom doe je alles weg ?

PsynceFiction

Legacy Member
Ik heb alles laten doen. Kostte trouwens ook een aardige duit. ;)
Ik doe voorlopig niks appart weg (staat nog maar net te koop)

@Moes: PM me een voorstel en wie weet... Nu ook nie "overdrijven" hé. :)

ThEScReW

Legacy Member
Ok als je niets apart wil verkopen, wil je me dan zeggen waar ik zo'n griffin kan kopen ?
Dank

--NickName--

Legacy Member
kun je dat zelf in een andere wagen monteren ?

we zijn nu eenmaal niet zo handig thuis

PsynceFiction

Legacy Member
Babbelut, heb reeds op bod op Kapaza van 1000€.

http://www.kapaza.be/detail/1856650/

Nickname: je kan het uiteraard zelf doen. Maar als je niet zo handig bent (zoals ik) raad ik je aan om het te laten doen. Ik kan je een goed adres doorspelen.

ThEScReW

Legacy Member
Hoi,

Ik wil je carputer gerust inbouwen als je van de streek bent. Je mag rekenen op een dag werk

PsynceFiction

Legacy Member
babbelut zei:
best op ingaan dan, zijn firma's die t voor die prijs plaatsen.

Ja, als je 20gb wil met 256mb ram en 1ghz. Dan misschien wel. ;)

Verricht maar eens wat zoekwerk en je zal snel weten wat alles nieuw kost.

PsynceFiction

Legacy Member
Meeneemprijs: 1750€!

Min. 1500€

Ontelbare mogelijkheden hé mensen. Zelfs de mogelijkheid om lichten in huis aan te doen, radio op te zetten, koffie te zetten, ... als je de oprit komt opgereden. ;)

fearor

Legacy Member
Kun je me uitleggen met welk systeem je dit kunt bereiken

- via je desktop pc volgen waar je auto zich bevind

uitgaand van de info die je geeft kan ik niet afleiden dat dit mogelijk is:

Mooi projectje wel, heb je er toevallig meer foto's van of een uitleg m.b.t. de gebruikte kabels en software en dergelijke meer??:cool:

ThEScReW

Legacy Member
dat kun je perfect, stop een gsm mezt bluettoth in je wagen,
contact je bt gsm via je carputer, schakel gprs in en op internet download je een klein progje die de coordinaten van je gps ontvanger doorstuurt naar een webpagina of zelfs naar google earth :)

babbelut

Legacy Member
ThEScReW zei:
dat kun je perfect, stop een gsm mezt bluettoth in je wagen,
contact je bt gsm via je carputer, schakel gprs in en op internet download je een klein progje die de coordinaten van je gps ontvanger doorstuurt naar een webpagina of zelfs naar google earth :)

idd, alleen kostelijke bezigheid om dit te doen. En dit zou ook mogelijk zijn zonder pc dertussen:)

PsynceFiction

Legacy Member
ThEScReW zei:
dat kun je perfect, stop een gsm mezt bluettoth in je wagen,
contact je bt gsm via je carputer, schakel gprs in en op internet download je een klein progje die de coordinaten van je gps ontvanger doorstuurt naar een webpagina of zelfs naar google earth :)

Inderdaad! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan