Archief - TK: A8N SLI Deluxe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peter79

Legacy Member
Bij deze dus effectief te koop

opmerking : NB cooler is vervangen door passieve zalman, hier zijn aantal pinnetjes van afgebroken om plaats te maken voor de dikke graka cooler, en er staat een 4CM papst fannetje op. Dit hoort natuurlijk bij het pakket. De reden dat dit gebeurt is, is omdat de huidige generatie van asus moederborden blijkbaar zeer slechte chipsetkoelers hebben, 2.5cm cooler @ 8000rpm, no need to say more.

zalman + papst 4 cm + mobo kosten net geen 200 euro bij loveno.

Ik verkoop liefst zalman en papst samen met moederbord.
Ik verplicht me met deze thread tot niets. Ik wil leveren, en eventueel helpen met installatie. Moederbord is gezien de leeftijd nog in garantie.

staat ook te koop op loveno forum
startprijs : 110 euro

peter79

Legacy Member
omgeving leuven, maar rijden is geen probleem. Boden gelden tem zaterdag 3feb.

Bod is met zalman en papst of niet ?

LaXozz

Legacy Member
jup met alles ik ben van de kust dus is eindje rijden é voor u ;)

peter79

Legacy Member
@laxozz Het is nog afwachten tot zaterdag. Ik hoop alleszins op meer boden, want het is eigenlijk toch meer waard dan 110, zeker met die papst en zalman derbij. Maar indien niet, ik wil zoals gezegd rijden, maar waar werk/studeer je , kunnen we daar mss. beter afspreken. Ofwel ergens op een snelweg
Ik ga hier ook nog fotos posten, want hoe de ventilator bevestigd is is estetisch niet super :-), anyway, werken doet het zeer goed

Pomme

Legacy Member
Hier wel interesse. Maar is 't bord nog wel in garantie aangezien de NB cooler verwijderd is geweest? De mensen van Asus kunnen dat zeer zeker zien, maar ik weet niet wat un policies hieromtrend zijn ?

Van wanneer dateert het bord ? Bij Loveno gekocht ook ?

Indien dat geen probleem is met die NB cooler (kan je dat bewijzen ?) zal 'k een bod uitbrengen :) Ben ook van Leuven, dus ik kom het aan uw deur halen, geen gezever etc.

Nog een vraag: wat is de reden van verkoop ?

peter79

Legacy Member
Reden van verkoop is OC . Die 32SLI zou beter overclocken, ik weet dat dit niet bepaald budgetgerichte beslissing is van mij (aangezien die 32SLI niets meer kan ofzo).
Ik ben zeker geen diehard OCer, heb een gewone boxed cooler enal. Maar ik heb OCZ platinum rev2 geheugen, en het is nogal spijtig dat dat met dit bord niet stabiel en met aggresieve latencies over de 450mhz geraakt. Als ik alles relaxed gaat dat wel hoog, dit bord kan wel 300mhz, maar gewoon niet met aggresieve latencies. Stabiel is het anderzijds wel, na install ( en eerste versies van de bios die op geen zak trokken) , 0% problemen gehad

edit: ter info wat gebruik betreft, dit systeem draait hier normaal altijd op een 222 mhz FSB, dus niet op stock, maar ook niet extreem

Die garantie, daar ben ik zelf niet 100% zeker van, maar Asus is ook wel op de hoogte van het probleem. Ik kan natuurlijk altijd de originele chipsetkoeler erbij geven, bij mij werkte die trouwens wel, is niet gestorven zoals bij de meeste, maar lawaai was erg. Ik denk dat moederbord van bij hofline komt, zal morgen is factuur opzoeken.



maar die garantie bewijzen :-) hmm weet niet echt hoe, kan alleen zeggen dat als je het origineel erop zet, dat ze dat volgens mij niet kunnen zien. Moederbord is ongeveer 1 jaar oud, maar Asus heeft 3 jaar garantie.

Pomme

Legacy Member
Ik heb (in die tien minuten tijd, hehe), nog eens nagedacht. Ik ga nooit SLI gebruiken, dus is dit supergoei SLI bord misschien wat overkill voor mij. Ik ga uitkijken naar een non-SLI bord.. Toch merci.. nog veel succes met de verkoop!

peter79

Legacy Member
NP, maar e toch dit SLI of niet, t'is goei bordje, highend S939 bordjes zullen altijd SLI zijn imho ... succes met je zoektocht :-)

peter79

Legacy Member
Ok, zal proberen regelen met collega die aan de kust woont. Ik hou je op de hoogte, je bent nog steeds de enige die geboden heeft.

poloke

Legacy Member
peter79 zei:
thx ;)


@ poloke => hoe bedoel je ? waar wil je em hebben ?

Wel ik ben nl van knokke. Kan je dit eventueel verzenden als ik dat mb zou kopen?

Grtz

peter79

Legacy Member
Ik denk dat ik wel iemand ken daar. Mijn vertrouwen in de post is namelijk nogal beperkt :-).

Doe anders een bod incl. dan zien we wel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan