Archief - TK: 4000+ / A8N-SLI Premium/ 2GB DDR400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
visvoer zei:
100 euro voor de cpu en de kingston ram

Genoteerd!
andere ook maar dees is wel boven minprijs

Moederbord Factuur GEVONDEN! gekocht op: 26/09/2006! @ 135.90€

greco_online

Legacy Member
Hey,

Ik geef je 110 euro voor mobo,cpu en cooler

verzendingskosten zijn voor u

visvoer

Legacy Member
ik verander mijn bod in 30euro incl voor de ander ram latjes
zo krijg je alles mooi verkocht :)

CmdrGod

Legacy Member
110 euro voor mobo,cpu en cooler
cash afgehaald in Halle dit weekend

nikolaidis

Legacy Member
// offtopic, indien iemand hier moest verliezen met de verkoop, ik heb ook nog een zalman 7000B cu liggen voor socket 939, je mag me altijd pm'en.

XYRIS

Legacy Member
visvoer zei:
ik verander mijn bod in 30euro incl voor de ander ram latjes
zo krijg je alles mooi verkocht :)

PERONGELUK? niet gelezen?

EVEN MINIMUMPRIJZEN:


1: no-name geheugen = 30€ de lat/ 512 +/- = NIEUWPRIJS
2: Deftiger geheugen = 45€ de lat 512 +/- + NIEUWPRIJS

ZODUS:

CORSAIR setje: MINIMUM: 40€
KINGSTON setje: MINIMUM: 40€

CmdrGod zei:
110 euro voor mobo,cpu en cooler
cash afgehaald in Halle dit weekend

Beetje laat antwoord maar tis genoteerd maar voor die prijs laat ik het nog niet direct schieten...

XYRIS

Legacy Member
crazy777 zei:
* AMD 64-Bit 4000+ Dan Diego 1MB L2 Cache
- Nooit overclocked
- Doos & co aanwezig

65 € plus verzending heben we dan een dael ?
ik denk niet dat dit een slechte prijs is

zeker goed bod! indien voor morgenavond meeneem 70€ nieuw gehaald is
is da cpu voor u!

koeler niet vandoen?

CmdrGod

Legacy Member
XYRIS zei:
zeker goed bod! indien voor morgenavond meeneem 70€ nieuw gehaald is
is da cpu voor u!

koeler niet vandoen?

Huhh??? :confused:
Rare verkoop van jou, Itrader -1, nergens verkocht imo. :wtf:

XYRIS zei:
idd sold... nog interesse in mobo en koeler? s939 cpukes vind je hier wel bij de vleet

Lmao, toch bedankt.
Veel geluk met de verkoop. :naughty:

XYRIS

Legacy Member
CmdrGod zei:
Huhh??? :confused:
Rare verkoop van jou, Itrader -1, nergens verkocht imo. :wtf:



Lmao, toch bedankt.
Veel geluk met de verkoop. :naughty:


wat is jouw probleem nu weer? Ja ik heb hem via pm vannacht gestuurd
dat het verkocht omdat dit dik in mijn weg ligt en dat hier NIEMAND was die
interesse had en nu opeens als verkocht is dan komt de interesse, maja da is
altijd zo... is en hier vergeten te plaatsen..... mijn fout dus...

daarenboven kom je maar NET boven minimumprijzen...

CmdrGod

Legacy Member
Geen probleem.
Ik zoek naar een setje, geen interesse in enkel mobo.
Als je de prijs te laag vindt, hoef je zeker niet te verkopen van mij hoor.
Zag gewoon niet dat de cpu al weg was en had dus vanmorgen bijgeboden om ongeveer het bod van crazy777 te evenaren, met veronderstelling dat het geheel voorrang had.
Toch bedankt voor het aanbod, maar ik zoek dan wel verder.

XYRIS

Legacy Member
crazy777 zei:
hey het is hier met crazy777

meschien dat ik je kan helpen een kameraad van ik verkoopt een amd cpu 3500+ Venice deze verkoopt hem voor 35 € de doos is er bij en de boxs cooler
moest je er iets kunen met doen laat gerust iets weten oke

Thx, want kwil ni met mobo blijven zitten
dees is echt een super bord, 8x sata enz , kilos accessoires in die doos enz
zoek maar op de asus site... http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&l4=0&model=539&modelmenu=2

edit: die zalmen, past ook op andere sockets ... heb al die stukjes nog

!8r@}{!M

Legacy Member
tesamen eeuhm 170€ , ik kan ni rekenen :p(jk)

nvm about the offer ...te ver
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan