Archief - [TK] 3x PIII | 2x PII | 1xPI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gert1

Legacy Member
1.
GuineIntel
Pentium II Processor 233MHz
64Mb ram
Hdd: 2Gig
Toshiba CD-Rom
Diskettestation
Audio
2x USB

2.
CenterHauls
X86 Family6 Model7 Stepping2
Processor: Via C3 – 1Giga Pro
64Mb Ram
Hdd1: 1,00Gig
Hdd2: 4,01Gig
CD-rom station 48x
CD-rom station 56x
2x Diskettestation
Lan
Audio
2x USB

3.
GuineIntel
Pentium Processor 166MHz
32Mb ram
Hdd: 2Gig
CD-Rom Station LiteOn
Diskettestation
Audio
2x USB

4.
x86 Family 6 Model 8 Stepping 6
AT/AT Compatible
CPU@ 700MHz (66x10,5)
96Mb Ram
Hdd1: 3,00Gig
Hdd2: 1,2Gig
Cd-rom station LG 48x
Diskettestation
Audio
Lan
2x USB

5.
GuineIntel
Pentium II 233MHz
96Mb ram
Hdd1: 1,5Gig
Hdd2: 850Mb
CD-Rom Station Atapi 50x
CD-Rom Station Samsung 52x
Diskettestation
Audio
Lan
2x USB

6.
x86 Family 6 Model 8 Stepping 10
AT/AT Compatible
Pentium III Processor 933MHz
128Mb Ram
Hdd: 6Gig
CD-Rom Station Compaq
Diskettestation
Audio
Lan
2x USB
Met windows 2000 Pro Licentie

Meeneemprijzen
1. 30€
2. 60€
3. 15€
4. 50€
5. 20€
6. 75€

Meeneemprijs voor allemaal = 200€

De pc's kunnen gebracht worden mits kilometervergoeding

Elk bod wordt overwogen.
ram/hdd/cd-spelers kunnen gewijzigd worden mits prijswijziging

Gert1

Legacy Member
allé mensen...de prijzen zijn meeneemprijzen hé...onder die prijs bieden mag ook!

Gert1

Legacy Member
van welke moet je er hebben, want het zijn allemaal verschillende cases.

kzal zien dat ik zo rap mogelijk er heb

Gert1

Legacy Member
pc 7 komt er bij:
GuineIntel
Pentium II Processor 350MHz
64Mb Ram
Hdd: 4,00Gig
CD-Rom Station LiteOn 36x
Diskettestation
Zip-Drive
2x USB
Audio

Meeneemprijs = 30€
Meeneemprijs voor allemaal blijft 200€

Gert1

Legacy Member
alle systemen werken volledig, mogen getest worden bij afhaling!

krikke31

Legacy Member
den pc 2 en 6 nog te koop, en zoja heb jij nog ramgeheugen liggen voor die pcs want das een beetje weinig dat er insteekt eh, : pm me maar tis voor ne maat of voeg me toe op msn [email protected] ,grtzz

Gert1

Legacy Member
krikke31 zei:
den pc 2 en 6 nog te koop, en zoja heb jij nog ramgeheugen liggen voor die pcs want das een beetje weinig dat er insteekt eh, : pm me maar tis voor ne maat of voeg me toe op msn [email protected] ,grtzz

ja, ik heb hier nog ram liggen
latten van 32Mb 64Mb (niet zeker van) en 128Mb normaal gezien.

ik zal proberen om vanavond on te komen.

ze zijn allemaal nog te koop

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Hoeveel voor PC 5 zonder:

Hdd2: 850Mb
CD-Rom Station Atapi 50x
Diskettestation

Dan 256MB ram en incl verzending?

Big Taj

Legacy Member
Passeer je soms in gent? anders bod van 50€ voor pc6+128mb ram

Gert1

Legacy Member
@zatte_bjorn: ik zal thuis eens kijken hoeveel het kost om hem te komen brengen, of je moest willen dat ik hem met de post opstuur?!

@ Big Taj: neen, ik passeer nooit in Gent, maar mits kilometervergoeding wilt mijn vader komen brengen (wel exclusief)

@ deleenheir: ja, pc 6 is nog te koop. krikke31 wacht eerst nog af op een beter systeem...indien hij er geen vind heeft hij interesse in systeem 2

Big Taj

Legacy Member
Hoeveel in totaal dan om naar gent te brengen?

pc6+128mb (dus 256mb in totaal)

btw, zit daar agp op?

deleenheir

Legacy Member
80€ voor PC6+128MB extra ram afgehaald indien we hem kunnen testen

Gert1

Legacy Member
deleenheir zei:
80€ voor PC6+128MB extra ram afgehaald indien we hem kunnen testen

maak er 85€ (10€ voor ram) van en hij is verkocht...hier bij mij testen is geen probleem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan