mijn verontschuldigingen, Dikkie
Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt door geen meeneemprijs vooraf vast te stellen.
Ik kreeg eerst een bod van 50 € voor het geheugen en 48€ voor de cpu. Daarna kwam jij met de setprijs van 100€.
Echter jouw bod gisteren ''Shenron, 110€ voor cpu+ram, deal?'' heb ik (achteraf bekeken misschien wel verkeerdelijk) niet aanvaard, omdat ik veronderstelde dat je daarmee de koop wou afsluiten (1.5 dag voor de vooraf afgesproken deadline) en ook omdat op dat moment jouw bod van 100€ reeds het hoogste was