Archief - Te Koop: Super Steamaccount

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn steamaccount met volgende games op/beschikbaar :

- Counter-strike : source

- Half-life 2

- Half-life 2 : episode 1

- Half-life 2 : episode 2

- Half-life 2 : lost coast

- Peggle Extreme

- Peggle Deluxe

- Portal

- Team Fortress 2

Minimum/start is 50 euro. :)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Mijn minimum/start blijft frado2005 :), orange box is trouwens 49$, ZONDER TAXEN, koop maar eens iets via steam, er komt altijd tax bij... :) zelfde voor peggle deluxe en cs source. Gelieve u berekeningen voor uzelf te houden, txs dude

Firedwarf

Legacy Member
Half Life 2: The Orange Box
Windows
EUR 46.99

Splinternieuw, Verzendkosten gratis en binnen de 2 dagen op uwe bureau geleverd...

Effe ter illustratie :)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
txs firedwarf :)

dus orange box 46,99 euro + Peggle Deluxe + Counter-strike: Source :)

Deze info was voor frado2005 :)

Firedwarf

Legacy Member
Mja vind gewoon da uw prijsvergelijking goe is , dan mag da ook es gezegd worden :) En 46,99 euro is echt het goedkoopste da ge em nieuw vindt dusja :)

Beschouw dit maar als een free upke :)

Apropos effe een stomme vraag ma kan je hier de CS 1.6 ook nog mee spelen of niet? :)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Nee cs 1.6 is apart te kopen nog, maar niet te spelen :)

Frado2005

Legacy Member
ahja was de 10$ tax vergeten ;) ( heb ook orange box gekocht you know)

boe

Legacy Member
Hoe gebeurt de transfer van zo'n account?
Kan je die op mijn e-mail adres plaatsen, met mijn credentials?

En als ik het dus goed begrijp is het alleen de account, je hebt geen installation sources? (een HL2 CD bvb?)

maple1

Legacy Member
tIs niet voor roet in het eten te gooien maar de prijs van de orange box schommelt enorm voor de retail versie (dvd), die kost nu op dit moment maar 27,99 euro, verzending gratis, bij play.com -> zie hier

Sprits

Legacy Member
3 Vergelijken met buitenlandse shops mag enkel voor producten die daar ook hun oorsprong kennen, dit moet echter wel aangetoond kunnen worden, enkel Belgische winkels zijn toegelaten voor producten die ook hier gekocht zijn, omdat men in andere landen andere BTW-tarieven heeft. Onder Belgische winkels verstaan we shops met hun vestiging/maatschappelijke zetel op het Belgische grondgebied, dus ook geen buitenlandse shops die een .be domeinnaam doorlinken.

ff ter informatie aan maple1

maple1

Legacy Member
Mja nibbler.be, oa de orange box die hier aangeboden word in het steam-account is aangekocht geweest in het buitenland (via Steam?), dus jah...

sarnath

Legacy Member
waarom is het toch zo moeilijk om hier iemand iets te laten verkopen en commentaar te geven zonder interesse, heb je interesse
zeg dan hoeveel je wil geven en een reden waarom de prijs eventueel te duur is.

maple1

Legacy Member
tIs helemaal niet moeilijk en de Op maakt melding dat de orange box 49$ kost + nog eens 10$ taks, dat is ferm boven de huidige prijs op play.com die mogelijks het goedkoopst is op dit moment voor de westerlingen.
Verder lees de thread eens van in het begin en je zal merken waarom ik gereageerd hebt, en dat was niet tegen de regels dus é.

Tot zover mijn bescheiden bijdrage tot deze thread :)

byebye

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Voor boe: de transfer gebeurd gewoon, jij maakt de storting over en ik geef u account naam en passwoord, daarna kan jij het password aanpassen zodat jij alleen toegang hebt tot het account.

Voor maple: het is niet alleen de orange box die ik aanbied, er is ook nog peggle delux + counter-strike: source op het account, orange box : HL2, ep1, ep2, coast en Peg extreme, txs, gelieve nu alleen nog maar mensen te reageren die echt interesse hebben en die een begin/startbod van 50 euro bieden,

Voor linxs: dat is het spijtige aan het telenet forum, een bangelijk forum om te verkopen, maar zoveel gezaag en offtopic, maar ik heb het al gewoon, ik reageer er niet meer op hehe :)

alvast bedankt iedereen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan