Archief - Te koop AMD 3200 939 h2o systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hapqygap77

Legacy Member
Ik verkoop volgend systeem.
Case: centurion 5 b/s voeding 400W
Cpu: 3200+939 boxed venice
Mobo: MSI K8N neo4 SLI platinum 24bits sound
Graka: Sapphire 800GT 256MB
Mems: Geil dual channel 1GB 2x512mb
HD: 2x 80 GIG SATA maxtor 9 diamond
Floppy silver.
DVD schrijver Benq DW1640
TV kaart TV3 met remote
Hercules pci wifi kaart
us Robotics 5DBi desktop antenne
ronded cabel uv rective flopy en ide

H2O
Zalman ZMWB2
waterchill chipset koeler
waterchill HD koeler
thermaltake graka waterblok cl-w0038
RAD replica met 12cm fan bleu led
reservoir rond
pomp 500L/min

Alles op factuur +- 8 maand oud.
enkel verkoop in geheel.
Geef geen reactie op stuk-verkoop.
Nieuwprijs +1000 euro
prijs van nu ligt nog steeds rond deze prijs
beginnen bieden vanaf 650 euro
GL

gerthethert

Legacy Member
reden van verkoop, en heeft dit altijd overclocked gedraaid?

hapqygap77

Legacy Member
Nee heeft nooit overclock gedraaid, enkel om te testen.
nu draait hij gewoon stock.

reden verkoop, aankoop laptop.

LaZze

Legacy Member
welke temps haal je zo op cpu, met alles die meegekoeld is...?

hapqygap77

Legacy Member
ongeveer 37 graden stock
Als je de pc boven de 42 graden wil krijgen zul je toch al flink u best moeten doen. Het hoogste dat ik heb gemeten was 42 graden en dan stond de pc in mijn houten bureau kast.
De reden dat hij met water gekoeld is is vooral voor het geluid gedaan.

hapqygap77

Legacy Member
ja heb de koelers nog en dozen ook maar niet van alles, van de case ,cpu, graka,tv kaart etc zeker.

Robain

Legacy Member
op uw foto zit er daar precies een rond buisje ofzo in een 5.25inch bay. wat is da? :-D

kvin da nie zo mooi, kan da bedekt wordenzodaning dat da gewoon eruitziet als een lege bay??

hapqygap77

Legacy Member
Dat is de waterkoeling van de 2 HD en ja dat kan bedekt worden als je de HD wat naar achter schuift.
BTW dit is close up in het echt zie je natuurlijk niet zo naar binnen, maar moest je het afdekken dan zou de PC er nog strakker uitzien.

hapqygap77

Legacy Member
Eventueel leveren in gent ja mits dat ge mijn naft vergoed:) .

Robain

Legacy Member
bodje 660 op voorwaarde dat je deze week nog kan leveren in gent.

waarom 660: 650 pc, 10 euro naft (khoop daje een klein autootje hebt :-D )


opmerking: kzal dit bod vnvd, of mrgn bevestigen, normaal staat het vast, maar toch voor de zekerheid hier bevestiging vragen...

hapqygap77

Legacy Member
ok genoteerd.
ik sluit woensdag af, moest er geen beter bod zijn of iemand die hem afhaald voor woensdag is hij voor u.
pm even je gegevens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan