Archief - Systeem: Intel Pentium III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
.1 Inleiding

Hallo,

Ik verkoop dit perfect werkend systeem.
Er staat pas Windows XP op en dat draaid perfect.
Perfect pcke voor internet en office gebruikt enz..

.2 Objecten

  1. Systeem: Intel Pentium III

    • Omschrijving:

      • Intel Pentium III 650Mhz
      • Intel SE440BX-2 Moederbord
      • Infineon 256mb sd-ram PC133
      • Western Digital Caviar (102AA) 10.2 GB
      • Ati Rage 2c AGP
      • Sony CD-rom 48x (CDU4811)
      • Lan kaartje
      • Floppy drive

      => Ps2 muis & Keyboard
      => 2x USB onboard
      => 1x LTP printerpoort
      => 2x Serial Ports

      Speciaal kenmerk:

      => De case heeft een uitneembaar motherboard-tray,
      zoals je op de foto ziet. Dit is handig wanneer je moederbord
      en alles hande moet monteren zodat je niet in een krappe pc
      case moet werken

    • Afbeelding 1 : http://users.telenet.be/XYRIS/PC/IMG_3541.jpg
    • Afbeelding 2 : http://users.telenet.be/XYRIS/PC/IMG_3543.jpg
    • Afbeelding 3 : http://users.telenet.be/XYRIS/PC/IMG_3544.jpg
.3 Verzending

De PC wil ik eventueel verzenden.
Dit zal dan gebeuren via UPS.
UPS is toch evenduur +/- als post,
en ik vind het ook beter zo.
Ik prefereer liefst de afhaling.

.5 Slot

Happy Bidding!

Rules:

* Geen Off-topic
* EXCLU bieden!

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting

XYRIS

Legacy Member
Nog geen echte dag bepaald.
Ik zie nog wanneer boden binnenkomen.

XYRIS

Legacy Member
Meenemprijs = 85€

=> Met ook nog krachtige speakers Target TRG-S 120w
=> Keyboard en Muis

emielvdw

Legacy Member
voor mij hoeft de muis en al er nie bij.
Mijn bod blijft 50euro

Crexis

Legacy Member
60 euro, en ik zorg ervoor da het bij u thuis afgehaald is, of als ge het naar Lot wilt brengen, mij ook goe(mijn tante woont daar en die komt 1 op de 2 weekends is naar hier dus..)

XYRIS

Legacy Member
Genoteerd!

Meeneemprijs Verlaag ik naar 80€!!

=> Crezis, als je meenem bied brengik hem naar Lot.
(Ik dwing je niet maar zeg het gewoon eh :d)

Crexis

Legacy Member
mja kga ni hoger dan 60, als je ziet da ni lang gelede iemand een 1.2 verkocht voor 100 euro ..:p

XYRIS

Legacy Member
Ik heb een Bod onder voorbehoud op TONES van 80€ (meeneemprijs)
Maar hij ging het morgen definitief weten.

XYRIS

Legacy Member
PC VERKOCHT OP TONES AAN MEENEEMPRIJS!!!!

=> Ik MOET benadrukken dat dze "topic" generator alles VEEL duidelijker
maakt en dat dit in mijn geval allez wel precies we vlotter verkoopt dan
dan "simpele" thread.

Ik zou dus zeggen: allemaal gebruiken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan