extremepc
Legacy Member
ik verkoop dus een bijna nieuwe samsung 206bw
link http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/widescreen/206bw.asp
de bedoeling was te gebruiken als tweede scherm
maar in sinds de aankoop heb ik hem 3 keer aangezet
dus lijk het mij beter om hem te verkopen
ik zouw er graag min 200 voor krijgen das blijkbaar de gangbare tweede hans prijs
kan algehaald worden en opgestuurd op de kosten van de koper in originele verpakking
aangekocht in de maand 07/ 2007
wie vragen heeft stel ze maar gerust
maar gene offtropic zever aub
bieden gebeurd altijd exclu
link http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/widescreen/206bw.asp
de bedoeling was te gebruiken als tweede scherm
maar in sinds de aankoop heb ik hem 3 keer aangezet
dus lijk het mij beter om hem te verkopen
ik zouw er graag min 200 voor krijgen das blijkbaar de gangbare tweede hans prijs
kan algehaald worden en opgestuurd op de kosten van de koper in originele verpakking
aangekocht in de maand 07/ 2007
wie vragen heeft stel ze maar gerust
maar gene offtropic zever aub
bieden gebeurd altijd exclu
.