Archief - Superupgrade S939 X2 4200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amadeke

Legacy Member
In de loop van de week van 5 november beschik ik over een klein aantal (max 4) nieuwe X2 4200 S939 processors. Tray.

Meeneemprijs: 70 euro inclusief verzending binnen België

mega_stihl

Legacy Member
€65 incl (normaal gezien €70 incl maar aangezien ik nog een dikke week moet wachten...)
op voorwaarde dat deze getest is en in werkende staat

Amadeke

Legacy Member
nieuw uit een (duitse) winkel

@mega: ik aanvaard je bod in gedachte, maar voorkeur gaat natuurlijk naar de 70 inclusief.

Amadeke

Legacy Member
tray, aangepast in 1ste post.

Ik heb wel nog een passende gebruikte Xilence koeler liggen.
Prijs te bespreken.

mds11

Legacy Member
Ik wil er wel een, 70 is OK.
Stuur maar een PM om verder af te spreken.

el_mariachi

Legacy Member
€ 55 incl. verzending aangezien je ook al een nieuwe kan laten overkomen via Amerika voor € 55 inclusief verzendingskosten.

Maximus

Legacy Member
das een socket X2 die dus easy te krijgen zijn

ipv een S939 die niet meer in omloop zijn
tenzij oude stock of 2de hands...

neo726

Legacy Member
Maximus zei:
das een socket X2 die dus easy te krijgen zijn

ipv een S939 die niet meer in omloop zijn
tenzij oude stock of 2de hands...

Nog een geluk da we hier iemand hebben die er veel van afweet... ;)

oufti

Legacy Member
neo726 zei:
Nog een geluk da we hier iemand hebben die er veel van afweet... ;)

oude stock of niet,70 euro is te veel camarade,veel succes,en als er zijn hier pineut die willen zo veel betalen,dat is hun probleem

successor

Legacy Member
man toch.

ik geloof dat oufti hier wel recht van spreken heeft , omdat hij in turnhout woont, en dus dicht bij IPCS , en dan kan hij daar zijn X2 kopen, voor €67, excl verzending geloof ik.

maar verder : er bestaat geen socket X2 , alleen een socket AM2.

deze processors zijn , voor de hardhorigen : socket 939 en ook dual core (hence X2) dus heel erg gewild voor de socket 939 systeem bezitters die nog met een singlecore zitten en die hun systeem nog een laatste upgrade willen geven.

€70 incl verzending voor een nieuwe processor is dan ineens niet zo veel meer. als ik niet wist dat ik binnekort naar AM2/ 775 ging dan zou ik er hier ook 1tje aanschaffen.

Smitch

Legacy Member
@ successor IDD man al da gezever hierboven..ok maar 67€ bij ipcs maar dan moogt ge nog is verzendingskosten gaan betalen van +-5€ (moest ge der natuurlijk ni vlak bijwonen) en de s939 zijn idd heel gewild en daardoor ook een pakske duurder ! ik heb tot een 2tal maanden geleden nog met ne s939 4400+ in men kas gezeten..heeft me toen 80€ gekost :)

Amadeke

Legacy Member
Thnx voor de steun guys
Mensen die een X2 zoeken weten idd beter.

Als je nu met een vlot draaiend single core S939 systeemke zit is dit DE upgrade.

Kill0rBee

Legacy Member
bodje van 60euro inclu. Ge ziet maar of ge het aanvaard of niet. Das atm mijn max budget dat ik kan uitgeven en lijkt me een ideale upgrade. Laat maar iets weten.

Mvg,
Kill0rBee


EDIT : Wegens keuze om pc volledig te upgraden, laat ik mijn bod vallen.
Succes met de verdere verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan