Archief - Socket A mobo/cpu + RAM + GFX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
jow,

wegens update verkoop ik volgende onderdelen (van een vriend):
* moederbord : Epox 8K7A+ (rev 1.1)
Eerste link die ik vond via google : http://www.pchardware.ro/Reviews/review.php?id=114
* CPU : 1800+ Palomino core (1466mhz als ik met niet vergis)
* coolermaster cooling
* 256MB PC 2100 CL2 (Apacer)
* Aopen TI4200 (128MB versie)

Dit kan afgehaald worden bij mijne maat (Wichelen) of hier (Serskamp), beide oost-vlaanderen nabij wetteren & aalst.

Post kan ook op eigen risico & kosten!
Bij afhaling kan er uiteraard getest worden mits meebrengen van eigen testmateriaal (geen zin om mijn pc hiervoor open te leggen :))

Dit komt ook op Tones te staan. (url : http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=364435#364435)


Grtz

PS: ik verkies iemand die moederbord + CPU + Koeling samenkoopt want dat zit nu nog in mekaar en die koeler raakt er opt eerste zicht niet makkelijk af. Indien de boden duidelijk pakken hoger liggen voor alles apart ga ik het wel rustig proberen :)

silverwizard3

Legacy Member
interesse hier voor mobo cpu en ram
prijs?
en foto's graag

M_N_M

Legacy Member
foto's zullen voor morgen zijn, nu geen zin meer (moet anders terug desktop opzetten om digicam op aan te sluiten).

Richtprijs : 100€ (dit is géén meeneemprijs!!)

silverwizard3

Legacy Member
graag ook meer info over die cpu is da een Athlon XP?
link met specificaties?

M_N_M

Legacy Member
Euh ja, volgens mij zijn er geen palomino's die geen athlon XP zijn hoor :)
't zijn nog de "oudere", 1.75V default Vcore dus.

silverwizard3

Legacy Member
kwil al een bod doen van 75€ voor mobo cpu en ram.
khad wel nog graag enkele foto's gezien als je die zou kunnen maken?
en kben van sint-truiden en verzending voor zo dingen zie ik ni echt zitten...
ik kan mss wel int station graken van oostende bij de trein wa kben ook graag zeker dat alles tegoeie werkt dan.

M_N_M

Legacy Member
noted, foto's volgen.

Oostende is wat ver voor mij ze, da's een uur rijden :(

silverwizard3

Legacy Member
ah sorry this oost-vlaanderen ja kheb nog geen auto dus afhalen word moeilijk dan mss toch verzenden...

M_N_M

Legacy Member
Okay,

indien je persé afhaling wil, je mag altijd tot het station hier in de buurt komen, ik kan tot daar rijden..

Hier de beloofde foto's (getrokken met flits want is hier tamelijk donker):
http://users.pandora.be/overclocking/Verkoop (4 pics: voor de snelle gasten, nog 4mins en tstaat erop)

Zoals je ziet is het stikkerke van de chipset fan gedaan omdat het "ooit" eens geolied (of hoe men dat ook schrijft ;)) is omdat het wat piepte :p

Heeft tot begin vorige week in een pc gestoken!


Grtz

M_N_M

Legacy Member
1800+ is standaard 1533mhz ipv 1466 wat ik in de hoofdpost zei!

M_N_M

Legacy Member
upke..

Niemand die het hele zootje wil?
Ik sluit binnenkort af maar ik zou liefst ook een bod hebben op de Geforce 4 TI!

Thx

M_N_M

Legacy Member
kmag blijkbaar 3x uppen dus nog maar eens, deze keer for real :)

Khad graag alles weggehad, anders blijf ik hier met een 3D kaart zitten :S


Grtz

M_N_M

Legacy Member
genoteerd maar dan vind ik dat bod van silverwizard toch nog beter.
Die GF4 is zeker 20-25€ waard


Grtz

M_N_M

Legacy Member
iemand op tones geeft 100€ incl verzending.
Meeneem = 110€ excl verzending!
Ik sluit morgenavond af om 20u

Guardian-X-

Legacy Member
njah stel et nix wordt met die andere bieders wil ik nog een bod uitbrengen van 25incl voor die ti4200

kben er al een tijdje naar op zoek maar net te laat gezien :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan