sjtieben
Legacy Member
Sapphire X1950GT
512MB Versie
Zeer goede budgetkaart die toch alle games die er momenteel zijn moeiteloos kan trekken.
De kaart is PCI-E en dus geen AGP.
Kaart is amper 2 maand oud en gaat enkel weg bij een deftig bod.
Nieuwprijs is een 140€.
Komt met originele doos, cd's, en factuur van bij tones.
512MB Versie
Zeer goede budgetkaart die toch alle games die er momenteel zijn moeiteloos kan trekken.
De kaart is PCI-E en dus geen AGP.
Kaart is amper 2 maand oud en gaat enkel weg bij een deftig bod.
Nieuwprijs is een 140€.
Komt met originele doos, cd's, en factuur van bij tones.


