Archief - Restverkoop (Tassen,Coolers,Muismatten....)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hellow,

Ik zit hier nog met wat laatste stukken.
Hierna is het OP, dus ni te lang twijfelen :p

1) 4x System Exhaust Blower http://www.evercool.com.tw/products/sb_a.htm
Zijn echt wel stil, goede Airflow

2) 3x Warcraft III Muismatten http://users.telenet.be/XYRIS/Warcraft.jpg

3) 9x STFU-Tassen/Mokken http://users.telenet.be/XYRIS/Tassen/STFU.JPG

Deze 3 zaken zijn allemaal NIEUW

4) 3x Case-badges, ongebuikt http://users.telenet.be/XYRIS/Badges.jpg

5) Aantal cpu-koelers,heatsinks.... http://users.telenet.be/XYRIS/Cpu-koeler,%20Chipset%20Heatsinks.jpg

Prijzen:

1) 2.5€/stuk , 2€/stuk als ze ze alle 4 pakt. (Nieuwprijs winkel 5€/stuk)
2) 1.5€/stuk
3) 2.5€/tas
4) 1.20€ voor Allemaal (gratis verzending)
5) Bied maar

Ik zoek eventueel:

=> Zalman 7XXX serie koeler voor mijn 4000+ (939)
=> Upgrade setje +/- 2500+ , mobo nf2 ofzo, wat geheugen (eventueel)

bieden maar!

=> Bieden EXCLU! (of ik maak er exclu van, maar laat mij die bezigheid...)
=> Vragen, stel die dan maar.
..

LaXozz

Legacy Member
Zalman 7XXX serie koeler voor mijn 4000+ (939)
dit heb ik nog liggen , wat zou ik er van u voor in de plaaats krijgen? ben geintreseerd in die tassen

Psychodweep

Legacy Member
geef mij maar al die 4 exhaust blowers en alle 3 muismatten.
+ 3,7 EUR verzend.

XYRIS

Legacy Member
@ LaXozz : Welke precies? foto? wat stel je voor?

@ Psychodweep: Inorde , contact me on MSN.

nickskeeuh

Legacy Member
ik heb 1 & 2 hier ook nog liggen moesten er nog mensen geïntereseerd zijn,pm me dan zodat je xyris zijn topic niet verpest ;)

XYRIS

Legacy Member
*** Final Up!! ****

Tassen worden 100% VEILIG verzonden, heb der zo al 30tal verzonden!

VANDAAG ENKEL: 2€ de tas!

AzZ_KiKr

Legacy Member
yup, ik wil wel zo en zjat :D

laat maar iets weten hoeveel het is inclusief verzenden voor 1 Tas (en das die liefst in 1 stuk thuis komt)

XYRIS

Legacy Member
Verzendkost is 3.70 (don't blame me, ik bepaal de tarieven nier) + een gazet op 2 :p

5.70€ vandaag


ik kan tot MAX 4-5 tassen verzenden voor 3.70€

AzZ_KiKr

Legacy Member
gimme one voor 5.7€ drop maar pmtje met gegevens , dan pm ik je terug

XYRIS

Legacy Member
@ AzZ_KiKr: Pm u na dit te posten.

@ LaXozz: Heb jij een voorstel? 40-42€ kost de 7700 nieuw.

Dus 8x tassen... + hoeveel opleg wil jij?

XYRIS

Legacy Member
Dat vind ik veel....

20 + 30 = 30 + 3.70€ verzenkost....voor mij is een 7000 ook al genoeg

XYRIS

Legacy Member
alle tassen (20) + (5 extra) = 25 INCL, vind ik mooi voor een 7700....

Heb je alle bevestigingsstukken nog? Heb je een foto?

XYRIS

Legacy Member
Blijkbaar de ALCU en niet CU zoals ik dacht en de prijs van

ACLU7700 = 33-35

XYRIS

Legacy Member
Niet echt, denk dat ik gewoon nieuwe koop... de CU versie en wss 7000

8 tassen: 25€ Inclusief! 17.6 EXCLU! Wie alle tassenpakt!
4 tassen: 13€ Inclusief!
2 tassen: 8.5€ Inclusief

Vanaf morgen gaan ze op andere forums , en blijft prijs strik 2.5€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan