Archief - Quadcore high end game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peanutman

Legacy Member
Antec P180 (zwart)
Asus Striker Extreme
4GB 800mhrz Kingston HyperX
INTEL CORE2 Quad QX6700 (2.66)
2 x Raptor 150GB
8800GTX 768mb
2 x DVD-RW drives (1 samsung sata, 1 liteon ata)
1 x Floppy
1 x Samsung 20inch 206BW
1 x logitech g15 keyboard
1 x logitech G5 laser mouse


Ik ben recent gebeten door het macvirus, en zou graag een mac hebben in de plaats, daarom deze verkoop.
Hij is ongeveer 4 maand oud, maar perfect in orde. Serieuze bieders kunnen eventueel eens komen testen/inspecteren.
Ik zit in Brussel (etterbeek, dicht bij de VUB), verzending mogelijk op eigen kosten, anders kan je hem zelf komen halen.

Ik sta open voor serieuze bieders.
Het systeem werkt prima, is volledig geassembleerd, en kan getest worden op aanvraag (bij mij dan).

STEL dat iemand een recente Mac Pro heeft die wil ruilen kunnen we ook wel tot een deal komen.

Reinout

Edit: aangepaste voorwaarden, richtprijs is 1600eur

mythe

Legacy Member
Is het geen QX6700?

Zou je eventueel 500GB HD (valt beke te zien welk merk?)
Maar zeker Case los verkopen?

mythe

Legacy Member
Cranox zei:
Ik denk het niet want daar zit 300€ verschil op , en een gewone gebruiker gaat die niet kopen ;)
Ah, dacht niet dat een Q6700 bestond. Maar blijkbaar wel :). Cava dan.

darkside19

Legacy Member
yo,

hoeveel vraag je voor alles samen?
Ik kom hem wel op halen

als je me een richtprijs heeft kunnen we er over praten
( natuurlijk eerst ff testen, je zit toch naast mijn deur)

mvg

valdemaniak

Legacy Member
Ja een richtprijs zou handig zijn, heb eventueel ook interesse

Swinn

Legacy Member
idd een richtprijs zou mooi zijn..

Ik heb wel interesse in MOBO, CPU, MEM en graka..

HD ect kan je apart verkopen dan..

700€...?

grtzzz

SyZZel

Legacy Member
Ik heb interesse in dat mobo + cpu ? Interesse in ruil tegen Q6600 G0 + Asus P5K + Opleg ?

SyZZel

Legacy Member
SyZZel zei:
Ik heb interesse in dat mobo + cpu ? Interesse in ruil tegen Q6600 G0 + Asus P5K + Opleg ?

Zou ik hier een antwoord op kunnen krijgen aub ? :)

Grtzors

mythe

Legacy Member
@Dots: Denk niet dat hij dit zal aanvaarden. Is nieuw meer dan 1500 waard.

@SuZZel: geduld is een goede zaak ;).

vlampijp

Legacy Member
peanutman, had je er geen speciale geluidskaart inzitten ofzo? Indien ja heb intresse, als het een goeie is natuurlijk.

peanutman

Legacy Member
SyZZel zei:
Ik heb interesse in dat mobo + cpu ? Interesse in ruil tegen Q6600 G0 + Asus P5K + Opleg ?

Nee, sorry, ik verkoop net mijn pc omdat ik een mac wil , geen andere pc.

peanutman

Legacy Member
vlampijp zei:
peanutman, had je er geen speciale geluidskaart inzitten ofzo? Indien ja heb intresse, als het een goeie is natuurlijk.

Sorry, enkel dat geluidskaartje dat bij het mobo zit, zit erbij:
SupremeFX met 7.1
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan