Archief - Plexi case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
Plexi case
Laatst hier aangekocht, als backup voor onderdelen wegens casemod.
mag weg vanaf 25 euro, liever afhaling dan verzending.


2 grills van Unreal tournament (de u van unreal, je kent ze wel)
120 mm, meeneemprijs is 6.5 incl verzending


enkele regels:
Bieden gebeurt exclusief verzending.

indien een bod, hoger dan 25 op de case na 24 uur niet overboden wordt is de case verkocht aan de persoon die het bod heeft gedaan.

alles van offtopic zoals commentaar, geleuter over de prijs enz wordt een bad post.

miketayson

Legacy Member
foto's please

zijn er krassen op?
zijn die blauwe fans er nog in?

en wat is reden van verkoop, ge hebt die nog maar pas......

sarnath

Legacy Member
http://users.skynet.be/kombinnen/plexi.JPG

zoals vermeld had ik m even nodig om onderdelen in te zetten aangezien ik niet zonder pc kan en bezig was met cutouts te maken in andere case.

plexi case leek me ook eens fijn om te zien hoe het eruit zag, maar aangezien ze hier nu maar staat te staan mag ze weg.

Er zitten nog 2 uv fans bij, die anderen zijn verkocht.

Gert1

Legacy Member
hebde er nog frontplaatjes van?
zoude die kunnen komen brengen naar Wilrijk (Antwerpen)?

sarnath

Legacy Member
jaja case is volledig met frontplaatjes en schroeven, bouten, enz.

Merk zoals gevraagd weet ik niet, zie dat nergens vermeld :-s.

Brengen naar Antwerpen is vrij ver dus dat zie ik niet echt zitten, indien ik het zou moeten verzenden reken ik hiervoor toch een 10 euro aan, verzending is echter laatste optie.

sarnath

Legacy Member
Rijder17ra zei:
Exclusief verzending toch he :-), indien positief is het alvast genoteerd.

Nog even voor de duidelijkheid, bieden exclusief verzending dus, heb t aangepast in beginpost.

Rijder17ra

Legacy Member
Linckxs zei:
Exclusief verzending toch he :-), indien positief is het alvast genoteerd.

Nog even voor de duidelijkheid, bieden exclusief verzending dus, heb t aangepast in beginpost.

Yep. Brengen mag ook hé, en dan hebde 10 euro voor uwe naft. 't is naar 2490 Balen.

miketayson

Legacy Member
heb geen antwoord op mijn vraag..

hoe zit da met krassen......

sarnath

Legacy Member
worldservice7 zei:
30 euro's geboden indien er geen krassen op staan...
Tis maar wat je onder krassen verstaat, de kast is uiteraard niet zoals een verse plexi plaat uit de winkel, er zijn gebruikssporen aanwezig, er zitten echter wel geen dikke of diepe krassen in of zo, enkel van die heel lichte die je enkel ziet als je er schuin op kijkt als de zon schijnt.

sarnath

Legacy Member
Tot nu toe dus voor orldservice7 voor de prijs van 30 euro.
Indien morgenavond om 19.25 niet overboden is em voor jou.

sarnath

Legacy Member
L.E.D. zei:
35 € indien je naar fom komt en ze kutn meepakken :p
Helaas, ga er niet naartoe, maar case is dus verkocht aan worldservice7 aangezien hij de bieding heeft gewonnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan