Archief - Philips 19" Widescreen (19CW7CS Silver) met garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartmaan

Legacy Member
Ik verkoop mijn 19" widescreen van Philips (190CW7CS) wegens aankoop van een 22". Aangekocht op 23/03/2007, garantie geldig tot 22/03/2010. Factuur aanwezig.

Scherm heeft géén luie / dode pixels!

Wat info:
Formaat: 19,1 inch
Pixel pitch: 0,285 mm
Helderheid: 300 cd/m²
Contrast ratio: 850 :1
Reactiesnelheid: 5 ms
Resolutie (max.): 1440 x 900
DVI & AVG poort

Meer info: loveno.

Nieuwprijs is 235 EUR

Mag weg vanaf 160 EUR afgehaald. Meeneemprijs 180 EUR afgehaald.


Afhalen in Mechelen stad, of donderdagnamiddag in Scherpenheuvel-Zichem (énkel komende donderdag). Leverbaar in een straal van 5km rond Mechelen zolang ik auto nog bezit.

euta

Legacy Member
ik zal het bieden openen ;) , 140€ afgehaald aan uw deur.

Laat de verkoop wel geen week aanslepen en liefst ook geen trukken van na het laatste bod 24h wachten, want doe ik niet meer mee :naughty:

mythe

Legacy Member
attimos zei:
hoe doet dit scherm het in games?
Waarschijnlijk niet slecht want specificaties zijn vrij goed.

t'Is geen professioneel scherm, maar zeker voldoende.

attimos

Legacy Member
bod van 150 € afgehaald. Wss geen mogelijkheid om in Gent af te spreken zeker?

Cartmaan

Legacy Member
Sorry, had even een druk weekend achter de rug.

Het is een zeer degelijk scherm (er bestaat natuurlijk altijd dat nét ietsje meer, maar dat betaal je ook serieus door). De widescreen resolutie 1440 x 900 is een ideale resolutie & kan zonder problemen gebruikt worden voor alle recentere games. Voor de oudere zijn er meestal patchondersteuningen.

150 afgehaald zal ik alvast noteren. Afspreken in Gent is helaas niet mogelijk, sorry.

Om duidelijke afspraken te maken, bieden kan tot dinsdag 18h. Meeneemprijs is nog steeds 170 EUR.

attimos

Legacy Member
ok, toch even vragen of verzenden een mogelijkheid is, en op hoeveel dat neerkomt? Kwestie van even te rekenen of die kostprijs mijn benzinekost overtreft.

Cartmaan

Legacy Member
Verzenden ga ik niet doen, dat is echt geen goed idee. Zo'n scherm weegt toch snel 4 à 5 kilogram, zit in een grote doos ... maar is voornamelijk breekbaar hé. Als ze met zoiets smijten, denk ik niet dat je nog veel gaat overhouden van de kwaliteit van 't scherm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan