Archief - Pc'ken te koop (duron 1600, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Struber

Legacy Member
ik verkoop een pc die hier al een tijdje stof staat te happen, hij bestaat uit de volgende onderdelen:

Case: Aopen QF50A (zwart)
moederbord: Soltek SL-75FRN2-L (nforce2 dual channel)
CPU: Duron 1600 (standaard 133mhz fsb, draait al van in het begin op fsb 155)
geheugen: 512 pc3200 Apacer cl2.5
Grafische kaart: Geforce4 mx420 64mb
HD: Maxtor 80gb 8meg cach IDE

Prijs: Beginnen bij €100, meeneem is €180

Prijs is Excl en ik verzend niks

Ben van Blaasveld waar je het dus kan komen afhalen

Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien de prijzen mij nie aanstaan, ook kan ik de pc aan iemand buite het forum verkope zonder dit hier eerst te vertellen

Beltz

Legacy Member
Nice, ben wel geintresseerd. Zit er een cd/dvd-rw in? Heb je er toevallig geen pics van?

simon stevens

Legacy Member
waar ligt Blaasveld?? Ik kan wel kijken op routenet... maar kan het evengoed vragen aan jou :)
Heb interesse...
greetz

Struber

Legacy Member
Blaasveld lig niet ver van Mechelen en voor de excacte locatie kijk je mor op routenet ;)

Dannykills

Legacy Member
bod 100 euro
morgen of overmorgen ten laatste afgehaald.

Grtz

Danny

Scyver

Legacy Member
wanneer afsluiten, omgeving Mechelen moet ik nog zijn deze week dusja...

retspan

Legacy Member
Struber zei:
een pc die hier al een tijdje stof staat te happen

Struber zei:
ik verzend niks - ook kan ik de pc aan iemand buite het forum verkope zonder dit hier eerst te vertellen

Struber zei:
neen geen foto's

Struber zei:
voor de excacte locatie kijk je mor op routenet


Aahhhh, Mr. Salesman extraordinair :eek: :ironic:

Wil maar zeggen, you're not doing yourself any favours...

Dannykills

Legacy Member
ik trek mijn bodje terug in. te weinig interesse van de verkoper

grtz

Danny

Struber

Legacy Member
Dannykills zei:
bod 100 euro
morgen of overmorgen ten laatste afgehaald.

Grtz

Danny

genoteerd

Scyver zei:
wanneer afsluiten, omgeving Mechelen moet ik nog zijn deze week dusja...

blijft open tot de prijs mij aanstaat he

retspan zei:
Aahhhh, Mr. Salesman extraordinair :eek: :ironic:

Wil maar zeggen, you're not doing yourself any favours...

wa wilde hiermee zegge ? ik stel mijn voorwaarden die ik zelf wil en ik heb geen goesting om da me de post op te sture dus vermeld ik da. Kheb mijn locatie staan dan kan nen geïntresseerde zelf ook is wa moeite doen zedde daar te lui voor spijtig dan moe het voor mij ook nie

punt is da ge nie moe zevere en op een ander ga mekkere

Scyver

Legacy Member
Wanneer sluit je af? Ik wil bod doen maar dan moet snelle afhandeling mogelijk zijn...

gerthethert

Legacy Member
hetzelfde voor hier, ik werk bij mazda dus afhalen is geen probleem.

Struber

Legacy Member
voor mij is snelle afhandeling mogelijk, doe gewoon een bod en ik zeg je dan of ik em afsluit of niet. Dit weekend kan er dan steeds worden afgehaald

Struber

Legacy Member
genoteerd en meeneem staat op €180 zoals vermeld in startpost

Scyver

Legacy Member
Struber zei:
genoteerd en meeneem staat op €180 zoals vermeld in startpost

En is dit eveneens voldoende? Heb namelijk snel pc'ke nodig (en jawel €180 vind ik echt teveel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan