Archief - PC, moet dringend buiten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AsEeL

Legacy Member
Alles apart of samen

AMD64 Athlon 3200+ standaard sink
2 * 512 MB DDR Corsair XMS
A8N-Deluxe Asus SLI
Asus 6600GT 128MB DDR 16x (met zalman copper koeler)
WD 36GB raptor schijf 10k rpm SATA
Maxtor diamond max9 200GB SATA
LG DVD RW
Diskettestation zwart
Antec sonata case zwart
Voeding 510 watt met zwarte cablesleeve (Chill)

325 euro bieden en tis allemaal van u.
Heb weinig goesting om alles apart te verkopen. (timeconsuming) tenzij het nie anders kan.



Kheb laptop gekocht die nu iets duurder uitvalt als voorzien dus kan hier echt niets meer mee doen. Alle onderdelen moete asap weg.

Tristan

Legacy Member
Doe je de kast en voeding weg? Interesse hier?
Richtprijs evt?

AsEeL

Legacy Member
Tis alleen da ik niet graag da eerst weg doen want als ik dan rest nie kwijt geraak zit ik met pc da nie werkt.

Dus effe wachten nog tot de rest ook begint te gaan

ZITORA

Legacy Member
startbod 100 euro
(free up)

waar ligt haaltert eigenlijk

of 20 euro voor Moederbord

kibo

Legacy Member
210€

@AsEeL
Je pc moet dringend buiten!,
maar je kan toch wel een reactie geven na de huidige boden?
Je bent al meermaals online geweest en hebt de thread al bezocht, waarom geen reactie?

AsEeL

Legacy Member
Oke wel pc kan pas buiten dinsdagavond
Heb laptop maandagavond dus moet nog wat gegevens overzetten.

210 euro vind ik zeer weinig als je kijkt naar alle onderdelen en deze apart koopt kom je over de 600€ uit.
300€ wil ik er toch wel van of hij gaat de deur niet uit.

En dan wil ik er nog een Zalman CNPS7700-Cu beidoen
NOOIT uit verpakking geweest, splinternieuw en AMDS939 support.
Ooit gekocht voor vriend maar was niet compatibel met zijn oudere mobo.
http://www.overclockers.ru/images/lab/2004/10/20/box-front-b.jpg

AsEeL

Legacy Member
Is mijn laatste rig die ik gekocht heb. Heeft nog 1 lanparty gedaan en sinds dien niet meer verhuist. Ik zal morgen paar foto's nemen.
Er is geen andere reden dat ik hem weg zou doen buiten het feit dat ik het geld kan gebruiken.

phixiuZ

Legacy Member
Welke RAM is dat precies van Corsair? type nummer pls? zwarte heatspreaders? welke timings? kwestie van te zien of ik hier dezelfde heb en mogelijk interesse heb om er nog hetzelfde setje bij te steken + haaltert is hier niet ver van :p.

Heb ook mss interesse in HD's, zowel raptor als de SATA. Graag minimum/meeneemprijzen.

Best PC in delen verkopen mss? ;)

AsEeL

Legacy Member
De ram is idd die met de zwarte heatspreaders.
CMX512 3200 CL2 staat erop. Zijn minder oud als mijn systeem zelf want heb ze later gekocht als update van 512 naar 1Gb.
30€ is denk ik redelijke prijs.

De Raptor schijf is dus een 36GB schijf die 10000 toeren per minuut doet.
Nieuw zijn deze schijfjes nog behoorlijk duur. 90-100 euro
Maar aangezien de "ouderdom" 3 jaar opteer ik ook voor 30€
Ze werkt nog perfect nooit gevallen ofzo. Ik draai er Winxp op aangezien dit toch wel merkbaar is in snelheid.

De 200GB Maxtor SATA 8Mb cache is natuurlijk niet echt duur meer.
20€

Ik dacht dus aan 80€

Svenno

Legacy Member
Indien je die Maxtor apart verkoopt, doe ik een bod van 20€ excl op voorwaarde dat er geen problemen mee zijn

Het is tenslotte niet ver voor mij, ik ben van Ninove ;)

phixiuZ

Legacy Member
Alé bij deze 30€ meeneem op die Raptor of evt 50€ voor die Maxtor erbij. Afgehaald vandaag of morgen, wat voor jou past. Haaltert is hier maar paar km van ;)

En ik veronderstel dat er geen slechte sectoren zijn op beide schijven?

AsEeL

Legacy Member
Svenno zei:
Indien je die Maxtor apart verkoopt, doe ik een bod van 20€ excl op voorwaarde dat er geen problemen mee zijn

Het is tenslotte niet ver voor mij, ik ben van Ninove ;)

Deal dinsdag kan al
Ik heb maandag de laptop dus moet eerst mijn data nog over zetten.
Alles werkt perfect.

Ik zal desnoods alles even opstarten nog.

AsEeL

Legacy Member
Svenno ecuses ik heb verkeerd gequote, ik bedoelde spykon omdat hij deze beide wou meenemen.

Dus Spyko
WD 36GB raptor schijf 10k rpm SATA
Maxtor diamond max9 200GB SATA

Af te halen dinsdagavond 50€

phixiuZ

Legacy Member
Ok is goed ;). Ik kan nog wel even wachten :). PM me evt al je gegevens enzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan