Archief - PC in onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Draco-

Legacy Member
-iDream LCD Case (Case met een blauw LCD scherm vanvoor, met allerhande metertjes, temperatuur van CPU, Graka, HDD en Case
-Samsung Writemaster DVDRW Wit (Doos aanwezig)
-MSI K8N Neo 2-FX S939/DDR1/AGP/SATA (doos en accesoires aanwezig)
-AMD 4000+ San Diego Tray (met factuur en nog een dik jaar garantie)
-Arctic Freezer 64 Cooler (Doos aanwezig)
-Ethernet Kaartje US Robotics (doos wrs aanwezig)
-Superflower 500W PSU met Blue Led (Doos aanwezig)
Superstabiele krachtige voeding, 30A op de +12V lijn
-A-data Vitesta Extreme 2x 1GB Dual Channel Kit PC4000 DDR1
Zeer snel OC geheugen, DDR1! Factuur aanwezig en garantie van 1jaar
-Sapphire X1950 PRO 512MB AGP met doos en alles aanwezig, 1,75 jaar
garantie

HDD hou ik bij

DVDRW: 15€
Ethernet Kaartje: 5€
Case: 25€
Cooler: 10€
CPU: 50€
PSU: 40€
Mobo: 40€
GFX: 125€
Mem: 75€ (duur geheugen en moeilijk te vinden...)

-Draco-

Legacy Member
PSU: 40€

Voeding aka Power Supply Unit ;)

Is zeer goede voeding, nieuw 79€ gekost.
Maar verkoop kan enkel doorgaan als elk onderdeel van waarde verkocht geraakt. (dus dvdrw en ethernet en case tellen niet mee)

oufti

Legacy Member
-Draco- zei:
ok, noted, is het dringend?
Die moet enkel nog terugkomen uit RMA :(

(Maar krijg wel een splinternieuw normaal)

je had beter in jouw thread gezegd,is wel dringend,ik zal dan mijn bod verwijderen.

-Draco-

Legacy Member
@ seakertje: maak er 12,5 afgehaald van en het is goed!

@ oufti, sorry, had ik idd beter gedaan, maar no prob.

seakertje

Legacy Member
-Draco- zei:
@ seakertje: maak er 12,5 afgehaald van en het is goed!

alé dan, tis goed:)
Stuur je gegevens via pm door als je wilt, en wanneer het best kan afgehaald worden
groeten,

Vvardenfell

Legacy Member
Dag Draco

ik ben geinteresseerd in die grafische kaart

120 euro afgehaald, wat denk je ervan?

mocht ik het geld hebben ben ik ook geinteresseerd in je geheugen, idd moeilijk te vinden en zeer snel + makkelijk te oc'en.

Groeten

-Draco-

Legacy Member
bij deze bevestiging dat de graka verkocht is en de dvdrw ook...
(seakertje en Vvardenfell)

oufti

Legacy Member
-Draco- zei:
@ seakertje: maak er 12,5 afgehaald van en het is goed!

@ oufti, sorry, had ik idd beter gedaan, maar no prob.

ik bied toch 30€ voor de mobo,laat mij iets weten wanneer die van rma terug komt ok

-Draco-

Legacy Member
nja, 30 is te weinig voor zo een goed mobo, is het 2e beste op de markt... (Op de DFI Lanparty Nforce 4 na)

En zeker dan voor een splinternieuw uit RMA...

-Draco-

Legacy Member
noted.

Meeneemprijs voor het mobo is 50.
Zal morgen vragen in de winkel hoe lang het nog duurt.
Vorige keer duurde het 5 weken -_-.
Dus zou nu nog 4 weken zijn wrs. Maar don't shoot me als ze mij een Credit Nota geven...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan