Archief - pc games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
supah als je hier boden noteerd op een spel dat je aan mij belooft hebt te ruilen zou ik het ook appreciëren moest je de goedheid hebben me dat ook te zeggen ipv dat ik een hele dag op u moet zitten wachten.

supah_teddybeer

Legacy Member
dr.salt zei:
supah als je hier boden noteerd op een spel dat je aan mij belooft hebt te ruilen zou ik het ook appreciëren moest je de goedheid hebben me dat ook te zeggen ipv dat ik een hele dag op u moet zitten wachten.


damn totaal vergeten :$ sry ja uwe deal is beter als dat bod hier sry wast vergeten

dr.salt

Legacy Member
supah_teddybeer zei:
damn totaal vergeten :$ sry ja uwe deal is beter als dat bod hier sry wast vergeten

mag ik er dan van uitgaan dat onze deal nog doorgaat ?

indien ja add me dan asap op msn , heb je reeds een pm gestuurd met me hotmail erin

SolidSnake1

Legacy Member
whatever, als hij eerst met u eeft afgesproken is da maar zo

supah_teddybeer

Legacy Member
had idd eerst me hem afgesproken was eht gewoon even uit het oog verloren

@ dr salt geadd op msn
@ nico sry maar bij nader inzien is eht bod dat ik erop heb gekregen wel wat meer waard dan diene usb stick

dr.salt

Legacy Member
supa check je mail , komt er dus op neer dat NFSMW trug verkoopbaar is , ik heb me dvd van fear kapot gemaakt , spreek me nog ff aan op msn voor degelijke uitleg ;)

supah_teddybeer

Legacy Member
dr.salt zei:
supa check je mail , komt er dus op neer dat NFSMW trug verkoopbaar is , ik heb me dvd van fear kapot gemaakt , spreek me nog ff aan op msn voor degelijke uitleg ;)
das wel goe da! eerst de key vrage voor online en dan zogezegd uwe dvd stuk doen goe bezig!
nu eis ik toch wel dat je eht spel koopt anders is eht neit eerlijk tegenover de andere kopers dat jij met de cdkey zijt gaan lopen voor online te kunnen spelen
een blacklist volgt als er gn antwoord komt!

dr.salt

Legacy Member
supah_teddybeer zei:
das wel goe da! eerst de key vrage voor online en dan zogezegd uwe dvd stuk doen goe bezig!
nu eis ik toch wel dat je eht spel koopt anders is eht neit eerlijk tegenover de andere kopers dat jij met de cdkey zijt gaan lopen voor online te kunnen spelen
een blacklist volgt als er gn antwoord komt!

ik heb je toch al een mail gestuurd met een meer degelijk antwoord :) , de account die ik heb aangemaakt word naar je opgestuurd samen met alle info en ik verander het mail adres zodat je koper het spel perfect online kan spelen , hij kan dan nog verschillende alias-en maken ingame dus het is net als het wow-systeem ;) .

Ik gebruik die cdkey dus niet meer he :unsure:

maar lees eerst eens je mail

supah_teddybeer

Legacy Member
dr.salt zei:
ik heb je toch al een mail gestuurd met een meer degelijk antwoord :) , de account die ik heb aangemaakt word naar je opgestuurd samen met alle info en ik verander het mail adres zodat je koper het spel perfect online kan spelen , hij kan dan nog verschillende alias-en maken ingame dus het is net als het wow-systeem ;) .

Ik gebruik die cdkey dus niet meer he :unsure:

maar lees eerst eens je mail


k dan ist in orde :) ma nu wete ze hier ook het fijne ervan e ;)
maw nfsmlw is terug verkoopbaar

dr.salt

Legacy Member
supah_teddybeer zei:
k dan ist in orde :) ma nu wete ze hier ook het fijne ervan e ;)
maw nfsmlw is terug verkoopbaar

ja nogmaals sorry tis door men eigen dommigheid :( , kwilde dien dvd noggis bekijken voor die filmpkes datter op stonden want die haddek nog nie gezien , en kzal wa bruut geweest zijn waardoor ik da dvd'ke in 2 gebroken heb :doh: .

contacteer me wanneer je de account info enzo nodig hebt dan zal ik alle details doormailen .

supah_teddybeer

Legacy Member
solidsnake nog steeds intresse in nfsmw?

luvcian maakt van u incl bod ene excl bod en we direct een deal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan