Archief - P3 pc,keyb/muis,sodimm,autorad/cd,overhead LCD,enclosure,stuur,cpu,gsm,ccfl...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

weske

Legacy Member
Volledige pc:
Fujitsu Siemens Scaleo kast en moederbord
Intel Pentium 3 800MHz
192MB SDRAM PC133
Ati Rage128 AGP grafische kaart
sound onboard
PCI modem
PCI 10/100Mbit netwerkkaart
4GB + 3GB hardeschijf
DVD speler
toetsenbord en Logitech muis
17" Adi Microscan 5vI (1024*768 @ 85Hz)
2 speakers
Windows XP Pro SP2 voorgeïnstalleerd
Meeneemprijs: €150


Medion draadloos toetsenbord en muis. (MD40273) Enkel muis, toetsenbord en de ontvanger. Enkele krasjes op het toetsenbord. Bijna nooit gebruikt.
Meeneemprijs: €15

64MB Sodimm sdram pc66 (voor laptops dus) Hewlett Packard F1457A
Meeneemprijs: €20

Autoradio cdspeler Magnum CDD-070VR met afneembaar frontpaneel. 1 lipje van het frontpaneel is afgebroken waardoor het frontje een beetje loszit.
Meeneemprijs: €25

Vergeeld lomp Dell PS2 toetsenbord.
Meeneemprijs: whatever...:p

LCD scherm voor op een overheadprojector. 640*480 @ 50Hz op 256kleuren. Ideaal voor presentaties, totaal niet geschikt voor video en gamen.
Is een netjes afgewerkt scherm (mooie casing), met vga kabel, vga splitter, afstandsbediening, stroomadapter. Alles zit in een mooi valiesje, sleutel erbij.
Meeneemprijs: €100

USB2 HDD enclosure voor 2.5" schijven (laptops dus) van ST Lab.
Meeneemprijs: €20

Logitech Formula GP racing wheel (stuur+pedalen) geen forcefeedback.
Meeneemprijs: €30

Titan TTC-CU7TB 1U actieve cooler voor Pentium4
Meeneemprijs: €5

Blauwe CCFL 30cm met inverter
Meeneemprijs: €5

Intel Celeron400 boxed (socket370) cpu+cooler
Meeneemprijs: whatever

Intel Celeron466 tray (socket370) enkel cpu
Meeneemprijs: whatever

Sony Ericson T200 (blauw) Batterij perfect in orde, enkele minieme krasjes op.
Inclusief opladre, Mobistar box, handleidingen, aankoopbewijs, ...
Meeneemprijs: €20

Alles kan afgehaald en getest worden bij mij thuis (wortegem-petegem).
Levering in en rond Oudenaarde of Kortrijk is ook mogelijk.
Opsturen per post kan ook, behalve voor de pc. Verzendkosten en risico voor de koper.

Foto's kan je vinden op http://weske.hso.be/-uitverkoop/
Meer info en foto's? post hier of pm mij maar.

weske

Legacy Member
Ik heb zonet de meeste dingen ook op 2dehands.be gezet. Indien ik daar de meeneemprijs geboden krijg, is het weg.

weske

Legacy Member
de pc staat op ebay omdat hier alleen maar belachelijke boden via pm komen...

Op de rest mag gerust geboden worden, alles MOET weg!

miketayson

Legacy Member
uw pc prijs staat wel een beetje hoog he voor zo een oude.

als je hem echt wil wegdoen bied ik u 80 euro afgehaald

weske

Legacy Member
miketayson zei:
uw pc prijs staat wel een beetje hoog he voor zo een oude.

als je hem echt wil wegdoen bied ik u 80 euro afgehaald
hoog??? Een windows XP Pro licentie kost ongeveer evenveel of de volledige pc...

weske

Legacy Member
Gert1 zei:
ok...het presseert toch niet

nog ff vraagske...kannek daar dan nog nen oem ccfl ook op aansluiten?
zal eens kijken of dat kan, ik laat je nog iets weten.

worldservice7

Legacy Member
weske zei:
hoog??? Een windows XP Pro licentie kost ongeveer evenveel of de volledige pc...

Die licentei mag je van mijn part houden, heb mij eigen licentie en wie niet tegenwoordig.

85 euro afgehaald...

weske

Legacy Member
worldservice7 zei:
Die licentei mag je van mijn part houden, heb mij eigen licentie en wie niet tegenwoordig.

85 euro afgehaald...
wordt niet verkocht zonder die licentie, het is alles of niet.

weske

Legacy Member
Gert1 zei:
nog ff vraagske...kannek daar dan nog nen oem ccfl ook op aansluiten?
De inverter laat geen 2de CCFL toe. Je kan er eventueel wel eentje bijsolderen, maar ik betwijfel of dat een goed idee is;)

Gert1

Legacy Member
weske zei:
De inverter laat geen 2de CCFL toe. Je kan er eventueel wel eentje bijsolderen, maar ik betwijfel of dat een goed idee is;)

het maakt niet uit, ik moet er ook geen 2de bij hangen...kwou het gewoon al weten

worldservice7

Legacy Member
Wanneer sluit je af want ik denk dat ik het hoogste bod heb ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan