Archief - ouder pc'ke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Puppieke

Legacy Member
Ik heb hier dus nog het volgend "oud pc'ke" staan:

AMD athlon 1240 Mh
512MB ram geheugen
AK73 series APON (da staat toch op het boekje van de mobo)
30 GB harde schijf
3D blaster RIVA TNT 2 ultra 32mb
floppy drive
Plex cd writer
Sony Dvd speler
Aopen case
17" CRT scherm

Doosjes zijn natuurlijk niet meer aanwezig. Van een aantal stukken waarschijnlijk nog wel de boekjes maar daar ben ik ook niet zeker van...

De pc heeft wel een 'mankementje'. Bij het opstarten komt hij op een gegeven moment op een scherm om te kunnen kiezen tussen de verschillende versies van windows die geinstalleerd zijn. (oa win 98 voor wat oudere games) Wanneer je dan bv op Win XP drukt en de pc Win wil opstarten, krijg je de melding van 'you're CPU may have a problem'. :confused:
Echter als je de pc zo een 10-tal minuutjes laat 'zagen' en je herstart hem, dan start hij windows zonder enig probleem en kan je perfect met de pc werken.

Misschien kan dit opgelost worden door hem te formateren ofzo... Ik weet het niet... maar vermits we een snellere pc gaan kopen willen we er de tijd niet insteken (examens :( ) En zoveel kennen we ook niet van pc's af om ermee te gaan 'prutsen'. :D

Goed pc'ke voor office en internet gebruik, (win xp draait stabiel als je hem eens hebt laten 'zagen' :p ) of misschien voor wisselstukken.

Ik heb geen idee wat dit nog waard is dus doe maar een bod.

Ik behoud mij het recht blablablabla....

Happy Bidding...

staat ook op tones

bosske

Legacy Member
hoi,
ik heb je pm gestuurd, juist nog 1 vraagske, is het mogelijk de pc te leveren, of moet die worden afgehaald?
(leveren regio dendermonde, mits een vergoedingske natuurlijk dan he)
grtz

Puppieke

Legacy Member
Ik had via pm een aantal vraagjes gekregen... mss voor de andere mensen ook handig dak da hier post...

kan je soms wa meer info geven over :
- dvd speler, snelheid? tis een double layer lezer,maar de snelheid weet ik niet juist. dat moet ik nog eens navragen (tis pc van mijne vriend ;))

- plex writer, ouderdom en snelheid? 24/10/40, hij is een jaar of 4oud (kan ook 3 zijn maar da weten we niet meer zeker:$ )

- 512 ram : zijn dat 2 of 3 latten? het zijn 2 latten

- harde schijf : merk en type? 5400 of 7200 rpm? moet ik eens navragen want da weet ik ni

- scherm, merk en type? scherm is aangekocht geweest destijds in den aldi, 17" CRT

- case : welke kleur, mss een foto? zo een blauw met witte case, ik zal ook eens vragen naar een foto

is daar ook een klavier en muis bij? neen

een foto van een soortgelijke case (in afwachting van een foto van de effectieve case) http://img485.imageshack.us/img485/6518/compu9dy.jpg

*edit: toevoeging foto

Puppieke

Legacy Member
tuurlijk datte :) mijne vriend werkt er nog elke dag op(studenten zijn niet zo rijk da ze 2pc's tegelijk kunnen hebben ;))
je moet alleen een 10min geduld hebben tot hij uitgezaagd is :p

@bosske: liefst afhaling

bosske

Legacy Member
thx voor antwoorden, hopelijk helpen ze je verkoop ook al beke:) ,is voor een ouder persoon die verveling wa wil tegengaan en computercursus zal volgen, en dit lijkt me wel geschikt pcke voor bij hem thuis.
Spijtig dat je niet kan leveren, want hij heeft geen vervoer, mss dat ik eventueel vervoer kan regelen als hij echt interesse heeft.
Heb je een richtprijs in gedachten of liever zomaar bieden?
grtz

Puppieke

Legacy Member
liefst bieden want ik heb echt geen idee wat dit nog waard is :$

FuLcRuM

Legacy Member
€ 85 onder voorbehoud :)

Want het zou voor mijn moeder zijn, en tis voor haar rekening dus é :)

Puppieke

Legacy Member
ik kan ni leveren daar ik in mijn exames zit... :s

afhalen is in aartselaar

bosske

Legacy Member
aartselaar???? ik dacht steeds wilrijk, ach ja, wilrijk ligt naast aartselaar:$
soit, mijn bod van 80 geldt nog steeds he, niet onder voorbehoud, niet geleverd, wel zelf afgehaald, kan zelfs snel als je da wenst;)

Puppieke

Legacy Member
ik woon in wilrijk...maar pc staat bij mijn vriend thuis... en die woont in aartselaar (is maar 5min met de auto verder zenne ;))
ik wacht nog even af...

bosske

Legacy Member
k zenne, ksnap je wel, iedere euro telt he, en ik kan moeilijk mn eigen gaan overbieden he, maar mn pa woont in dendermonde, en is vaak in buggenhout, dus is niet zo veraf...
kzal vragen aan die persoon of hij nog hoger wil gaan, of liever voor iets anders uitziet dan
grtz

Puppieke

Legacy Member
toch zeker voor een "arm" studentje :D
maar ik ga het zeker niet lang meer trekken hoor...
woensdag sluit ik wss af...

bosske

Legacy Member
tot 100 wil hij gaan , maar dan wel morgen afgehaald, want anders zou hij liever voor iets anders uitzien, hij zit al een tijd op pc te wachten he
ik hoor het nog wel dan
grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan