Archief - Ongesoldeerde powertip lcd schermpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Innerlife

Legacy Member
Ik verkoop een 5tal LCD schermpjes van het merk PowerTip. Wat kan men daar mee doen? Inbouwen in kasten, pc's, geschikt voor allerhande modding projectjes :) Deze moeten wel nog gesoldeerd worden dus enkel de échte kenners kunnen er iets mee doen (mensen die kunnen solderen dus).
Schema's en info zijn makkelijk terug te vinden via google!

Hierbij snel even de gegevens:


2x PowerTip PG12864A LCD @ minimum €15/stuk - meeneem €20/stuk

* 128*64 dots
* 72*40mm effectief scherm
* Handleiding, software en schema's vrij te downloaden
* NIEUW!
* GRAFISCH schermpje!
* FOTO1 - FOTO2 - FOTO3



2x PowerTip PG12232A LCD @ minimum €10/stuk - meeneem €15/stuk

* 122*32 dots
* 60*20mm effectief scherm
* Handleiding, software en schema's vrij te downloaden
* NIEUW!
* KARAKTERS!
* FOTO1 - FOTO2


Een goed bod op alles zal ik ook niet misslaan..
Verzending is redelijk voordelig (+- € 1,50)

otzi

Legacy Member
hmmz moede da aan u printer poort dan aansluiten? of kunde ze ook via usb ofzo solderen?
en zijn ze allemaal groen zwart of hebde der andere kleuren?
greetz
ps: kunde me ook den links meegeven van de site met de softwaren en handleidingen enz ^^

otzi

Legacy Member
hihi ikke ook ni echt iets snappen van dien schemas ^^
kmoet eens rondvragen of iemand da kan solderen
ni da ik da vr nix koop he ^^
kzal ook eens wa google derachter mss da ik nog meer info vind :)
greetz

pieta

Legacy Member
zijn een deel mensen die daar wel iets van kenne om da te solderen!
zou ik nu nie geldsparen voor iets anders zouk zeker eentje hebben gekocht

veel succes nog,en geen ideof daheir mag staan of het buy/sell forum

Innerlife

Legacy Member
Eventjes toevoegen dat daar dus niks bijzit van kabels of dergelijke, ENKEL het schermpje! Mijn excuses als er een misverstand zou zijn.

@ nostra, als mijn bovenstaande toevoeging voor u geen probleem is, pm gerust uw gegevens dan zal ik morgen antwoorden

Innerlife

Legacy Member
Het ziet er wel zo uit, enkel die zwarte stekkerreeks moet erbij :) en de draadjes weliswaar..

brc

Legacy Member
dus in plaats van die zwarte stekkerreeks zitten er gaatjes of zo ?

dat solderen heb ik geen problemen mee... heb al fijnere dingen gesoldeerd ;)

kan je mssn eens een fotoke trekken van die achterzijde ?

is da met backlight ? of zonder ?

brc

Legacy Member
PowerTip PG12864A LCD @ minimum €15/stuk - meeneem €20/stuk

bodje van 15€ indien de antwoorden op vorige post in orde zijn :p

Innerlife

Legacy Member
@ brc: inderdaad, er zitten dan gaatjes in de plaats :) op de blacklight vraag kan ik helaas niet antwoorden.. geen gedacht van, ik durf er mij niet over uitspreken. Een foto van de achterkant heeft n0sTra hierboven al deels laten zien, het ziet er ook zo uit :)

bod genoteerd

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Innerlife zei:
@ brc: inderdaad, er zitten dan gaatjes in de plaats :) op de blacklight vraag kan ik helaas niet antwoorden.. geen gedacht van, ik durf er mij niet over uitspreken. Een foto van de achterkant heeft n0sTra hierboven al deels laten zien, het ziet er ook zo uit :)

bod genoteerd


em zegt: backlight, geen blacklight. ik denk datem bedoelt, of het daadwerkelijk licht geeft(nuttig int donker enz..)

dont shoot me if i'm wrong ;)

Innerlife

Legacy Member
Voila :) komaan mensen!

een degelijk bod op het geheel kan ik altijd overwegen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan