Archief - Onderdelen te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hansiman007

Legacy Member
Ik heb volgende onderdelen te koop:


1.Intel Pentium 4 2.8 HT (meeneem=30€)

2. VERKOCHT! - Asus P4P800 moederbord met ide en sata kabels(meeneem=30€)

3.Waterkoeling systeem voor P4 - Coolriver (meeneem=20€)

4.Case ATX tower wit + 300W voeding(meeneem=15€)

5. VERKOCHT! - CD-RW Plextor 24x/10x/40x (meeneem=7€)

6. DVD-RW Philips (meeneem=9€)

7. VERKOCHT! - 2 x 256 MB DDR RAM PC3200 Twinmos (meeneem=10€)

8. VERKOCHT! - 2 x 256 MB DDR RAM PC3200 Transcend (meeneem=10€)

9. Chaintec Nvidia Geforce 4 Ti4200 128MB (meeneem=30€)


10. Het geheel van alle stukken tegelijk kopen gaat ook (meeneem=150€)


Alle stukken zijn nog in perfecte staat en werken uiteraard nog.

De meeneemprijzen vermeld bij de stukken zijn excl eventuele verzendingskosten.

Ik behoud het recht van een verkoop af te zien indien er niet genoeg geboden geweest is.

Als je ergens op biedt, vermeld het nummer er dan bij.

hansiman007

Legacy Member
Leuven, type weet ik niet goed, is een van de eerste generatie DVD schrijvers, ik denk 2X

Cpt iglo

Legacy Member
Ik bied de meeneem prijzen indien beide zwart zijn en het kan komen afhalen tussen kortrijk- brugge-gent

CD-RW Plextor 24x/10x/40x (meeneem=7€)
DVD-RW Philips (meeneem=9€)

hansiman007

Legacy Member
Bod niet genoteerd want is af te halen regio Leuven en beide zijn wit

kiss1

Legacy Member
hansiman007 zei:
2.Asus P4P800 moederbord met ide en sata kabels(meeneem=30€)

7. 2 x 256 MB DDR RAM PC3200 Twinmos (meeneem=10€)

8. 2 x 256 MB DDR RAM PC3200 Transcend (meeneem=10€)

bod van 45€ excl of 50€ incl (kiala of kilopost)

Psychodweep

Legacy Member
7. 2 x 256 MB DDR RAM PC3200 Twinmos (meeneem=10€)

8. 2 x 256 MB DDR RAM PC3200 Transcend (meeneem=10€)

ik bied 20 EUR, dus meeneemprijs.

hansiman007

Legacy Member
@Psychodweep: 20 Euro (excl) is in orde, ram is dus voor jou, PM me

@Gamer: 30 Euro (excl) is in orde, mobo is dus voor jou, PM me

Nightfall

Legacy Member
#3 (volgens internet) deze zou ook socket A kunnen koelen. Kan u dit bevestigen? 20€ afgehaald indien dat zo is.

hansiman007

Legacy Member
@nightfall: wat ik ervan terugvindt op internet Universal for AMD & P4

Pump with tank

Pre-installed and filled with

Patented non-conductive liquid

All-in-one complete set of cooling blocks (made of copper) for CPU, VGA and M/B chip

Pump can be directly connected with 3pin M/B fan connector

Op het stuk voor op de cpu te monteren staat wel p4 478, ik heb geen ervaring met hem te gebruiken op socket a, maar ik denk dat je die er wel opkrijgt.


@!8r@}{!m : nummer 6 is voor jou check PM

Nightfall

Legacy Member
achjah met wat prutsen kan alles :)

20€ excl dan maar, zal toch verzending worden aangezien trein ticketjes me duurder uitkomen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan