Archief - MSI 6600 GT + Philips 19" + cardreader

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Hey,

wat dingen die ik wegdoe, kan wa geld gebruiken...

1.) MSI NX6600GT-VTD128 AGP Geforce 6600 GT, 128Mb DDR3, TV-out, Video-in, DVI

Ik doe hem weg omdat ik me voorlopig tevreden ga stellen met iets goedkopers dak recent op de forum heb gekocht.

Meer info op: http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=636

Minimumprijs : 100 €
Meeneemprijs : 140 €

+- Garantie tot halverwege 2007 bij TONES

2.) Scherm Philips 109B4

Een 3 jaar oude (bijna perfecte staat) Philips monitor.
19", 0.25 DP , volledig plat, kostte toen een goei 300 €

Er is echter 1 mankement aan, er zit een kink in de kabel waardoor je geen beeld hebt als je die normaal aansluit.
Ge kunt dat eenvoudig verhelpen door een elastiekje, zie foto !
Ik doe hem enkel weg omdat ik een zwarte DELL 19" op de kop heb getikt.

http://users.pandora.be/SSTMF-WORLD/philips.JPG
http://users.pandora.be/SSTMF-WORLD/philips1.JPG

Minimumprijs : 35 €
Meeneemprijs : 60 €

3.) Cardreader SWEEX

http://www.sweex.nl/product.asp?pId=449

Minimumprijs : 3 €
Meeneemprijs : 8 €

Ik laat de verkoop duren tot zaterdagavond 20.00 uur.
Versturen kan behalve de monitor, door het gewicht kan die best afgehaald worden en natuurlijk ook getest worden...

Mvg,

SSMT

Ozymandias

Legacy Member
3 euro voor die reader (de usb kabel zit er ook nog bij hé ;-) )

Biz-Art

Legacy Member
bod van 100 euro op de MSI 6600GT [als de factuur erbij is.]
wanneer sluit je af?
kom je soms in Gent?

RSSD

Legacy Member
dewey zei:
komt ge mss ooit in gent? :)

nope...

Biz-Art zei:
bod van 100 euro op de MSI 6600GT [als de factuur erbij is.]
wanneer sluit je af?
kom je soms in Gent?

Factuur aanwezig
Lees thread
en nee...


alles compleet, ALLES NIEUW.
Komt eigenlijk uit RMA, dus volledig nieuw... (vergeten te zeggen)
Aankoopdatum laat ik nog weten...

[BIG_JIM]

Legacy Member
Dat scherm, wete Veurne zijn?, Zou ik dat kunnen laten herstellen bij een lokale pc boer?

RSSD

Legacy Member
[BIG_JIM] zei:
Dat scherm, wete Veurne zijn?, Zou ik dat kunnen laten herstellen bij een lokale pc boer?

Veurne weet ek zijn ja, maar het is niet echt nodig om dat te herstellen zunne, kheb ekik maanden zo gewerkt...

Ik denk dat daar een nieuwe kabel zou in moeten wss...
Maar again,zo gaat et ook...

[BIG_JIM]

Legacy Member
SSMT zei:
Veurne weet ek zijn ja, maar het is niet echt nodig om dat te herstellen zunne, kheb ekik maanden zo gewerkt...

Ik denk dat daar een nieuwe kabel zou in moeten wss...
Maar again,zo gaat et ook...
tuurlijk, mr als op ne lanparty ene toevallig tijdens ne compo tegen uw kabelke zit,.... ;)
we verstaan mekaar é ;)
gan s kijken aan hoeveel ik kan graken. welk hertz kan het scherm +- aan op 800*600?
en, hoe zijn je ervaringen ermee? (bv onduidelijk beeld, scherp, slechte kleuren,....)

RSSD

Legacy Member
Yup yup
op 800*600 ?
kzou et nie weten, ik zette dat altijd op 1280*1024 @ 85 hertz
en aleen kwestie van het kleur heb ik een ander gekocht,verder is dat scherm perfect...

[BIG_JIM]

Legacy Member
njah, als ie op die resolutie 85 aankan mag ik wel rekenen om min 100 zekers
. ik be geïntreseerd. mr zou het mogelijk zijn om het te brengen? (heb immers geen rijbewijs ).

RSSD

Legacy Member
[BIG_JIM] zei:
njah, als ie op die resolutie 85 aankan mag ik wel rekenen om min 100 zekers
. ik be geïntreseerd. mr zou het mogelijk zijn om het te brengen? (heb immers geen rijbewijs ).
Da zal wel lukken mits een vergoeding...
Sowieso zou et maar int weekend zijn...
Ge kunt mij anders al es toevoegen op msn indien gewenst.
[email protected]

RSSD

Legacy Member
MEENEEMPRIJS Voor de beelkaart 6600GT is 125 €.
Is dus spiksplinternieuw exemplaar hé mensen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan