promaxius
Legacy Member
Sempron 2800+
1024mb mb ram
ATI RS480chipset
Mobile X200 (128mb shared) gpu 2de vga-output
40gb hd
Dual DVD-RW
wifi/LAN/bluetooth/rf
12" WXGA (1280*1200) Geen enkele dode pixel
In zeer goede staat, met adapter en windows xp home edition, legaal.
Gaat ongeveer 1 uur en 20 minuten mee op batterij, wat perfect normaal is voor deze kleine 4 cell batterijen
Foto's
------
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/voor.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/tobo.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/boven.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/links.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/rechts.jpg
Ik ben dj als hobby dus de laptop is maar enkele keren gebruikt geweest om muziek mee te mixen. Bij mij heeft dit ding dus maar enkele uren gewerkt, hoe de vorige eigenaar deze gebruikt heeft weet ik niet, maar je ziet allesinds wel dat er veel zorg voor gedragen is.
Factuur niet aanwezig, komt van iemand op dit forum gekocht voor 550 euro, wat een zeer mooie koop was, denk half jaar geleden.
Startbod 400 euro, meeneemrpijs zien we wel ;-)
1024mb mb ram
ATI RS480chipset
Mobile X200 (128mb shared) gpu 2de vga-output
40gb hd
Dual DVD-RW
wifi/LAN/bluetooth/rf
12" WXGA (1280*1200) Geen enkele dode pixel
In zeer goede staat, met adapter en windows xp home edition, legaal.
Gaat ongeveer 1 uur en 20 minuten mee op batterij, wat perfect normaal is voor deze kleine 4 cell batterijen
Foto's
------
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/voor.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/tobo.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/boven.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/links.jpg
http://loudclear.gekkeschijven.be/laptop/rechts.jpg
Ik ben dj als hobby dus de laptop is maar enkele keren gebruikt geweest om muziek mee te mixen. Bij mij heeft dit ding dus maar enkele uren gewerkt, hoe de vorige eigenaar deze gebruikt heeft weet ik niet, maar je ziet allesinds wel dat er veel zorg voor gedragen is.
Factuur niet aanwezig, komt van iemand op dit forum gekocht voor 550 euro, wat een zeer mooie koop was, denk half jaar geleden.
Startbod 400 euro, meeneemrpijs zien we wel ;-)



