NoizeSuppressor
Legacy Member
maxtor 200 GB Diamondmax plus 10 (8mb) ATA - IDE!
aangekocht 01/09/2005 bij www.boozt.be
Ze was stuk, heb onmiddelijk een nieuwe teruggekregen en deze zit nu drie weken in mijn systeem en werkt correct (gechecked op fouten), er zit nog een tijd garantie op en ik heb uiteraard de factuur nog voor de garantie!
heb ze 92 betaald, staat nu 90 dacht ik
bieden vanaf 70 exclusief, afhaling kan na de werkuren eventueel, opsturen geen probleem en ik reken wat de post rekent...
edit: ik heb ook geen interesse in ruilen, enkel geld
aangekocht 01/09/2005 bij www.boozt.be
Ze was stuk, heb onmiddelijk een nieuwe teruggekregen en deze zit nu drie weken in mijn systeem en werkt correct (gechecked op fouten), er zit nog een tijd garantie op en ik heb uiteraard de factuur nog voor de garantie!
heb ze 92 betaald, staat nu 90 dacht ik
bieden vanaf 70 exclusief, afhaling kan na de werkuren eventueel, opsturen geen probleem en ik reken wat de post rekent...
edit: ik heb ook geen interesse in ruilen, enkel geld



