Archief - Leadtek 6600GT extreme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer

Legacy Member
Leadtek 6600GT 128MB (550/560)
een pak sneller dan de standaard GT.
GDDR3 geheugen.
SLI ready.
terug van RMA = Nieuw.

meeneemprijs : € 100 exclusief (+3.7).
mits kleine meerprijs (€ 15) geef ik er een zalman VF700 CU bij.

RocKer

Legacy Member
PCI-E veronderstel ik:).

Kunde zien wat er op de ram chip staat,is het 1.6ns of 2.0ns of nog lager.

RocKer

Legacy Member
meeneemprijs : € 100 exclusief (+3.7).
mits kleine meerprijs (€ 15) geef ik er een zalman VF700 CU bij.
Wat dacht je van 115€incl voor kaart+koeler:).

Sorry bod vervalt,heb andere kaart gevonden:).

Deadelus

Legacy Member
Massman zei:
bod van 60 euro

Maat, geloof je nu je eigen ogen?

Hierboven staat al een bod van 115 incl... denk je dat die koeler + verzending 55 euro kosten?

Lol met wat verzend jij???

Massman

Legacy Member
Deadelus zei:
Maat, geloof je nu je eigen ogen?

Hierboven staat al een bod van 115 incl... denk je dat die koeler + verzending 55 euro kosten?
??

in plaats van zo te reageren, kan je misschien eens lezen.

RocKer zei:
Wat dacht je van 115€incl voor kaart+koeler.
Sorry bod vervalt,heb andere kaart gevonden.

RagingJackal

Legacy Member
Enig idee of dat gaat werken met ne Leadtek GeForce 6600GT TDH in SLI ?
Als't marcheert, dan een bod van € 100,- afgehaald in Erpe - Mere.

2.DIE.4

Legacy Member
Ik bied momenteel de meeneemprijs, maar ik kan je pas binnen 20min bevestigen. Normaal hebben we een deal, ik moet juist nog even checken bij kameraad :) ( kaart is dus niet voor mij )

towwel

Legacy Member
Als de 2 voorgaande heren de kaart niet moeten hebben => 100€, morgen afgehaald (Bod is wél zeker ;))
Ben van Lede, nie ver dus.

Grtz

Gamer

Legacy Member
RagingJackal zei:
Enig idee of dat gaat werken met ne Leadtek GeForce 6600GT TDH in SLI ?
Als't marcheert, dan een bod van € 100,- afgehaald in Erpe - Mere.

breng je kaartje morgen voormiddag mee, we testen ze, als ze samen werken, is het de uwe.
PM me voor afhandeling.

2.DIE.4 zei:
Ik bevestig hierbij mijn bod.

werkt voorgaande niet, is het de uwe.

PM stuur ik wel als andere setup niet werkt.

eneuh, € 60 ?
:applause:

RagingJackal

Legacy Member
Kon dus niet doorgaan vanmorgen. Ik moest namelijk werken.
Nu, 'k heb wel krokusvakantie dus ik kan een andere dag wel is testen als ge wilt.
PM ofzo om mij op de hoogte te houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan