Archief - Lap Top Dell Latitude P3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

worldservice7

Legacy Member
Te koop: Lap top
Dell Latiude
Pentium 3
800 Htz
256 Ram
hd 6 giga ( heb er nog ene liggen van 30 giga die er bijkan)
Verwisselbare Disquette station
verwisselbare schijfstation
infrarood ontvanger
draadloos internet kaartje
Met draagtas

Lap top is in perfecte staat, alleen afhalen!
(ale kan opgestuurd worden, mits betalen van de kosten en uitsluitend op risco van de koper)

Gaat alleen weg bij een goed bod.

Indien geen goed bod gaat de verkoop niet door.

Duc

Legacy Member
Ouderdom?
Dode/luie pixels?
Staat batterij? Arbeidsduur belast/onbelast?
Eventueel meer ram (512) mogelijk?
CDrom/dvdrom/cdwriter/combi?
Minimum/meeneemprijs?
Licentie XPHome/XPPro/W2k?
Drivercd's aanwezig?

Zelfgenomen foto's?

Asshen

Legacy Member
Wat is de minimumprijs ?
Hoe lang gaat de batterij mee ?
Defecte pixels ?
CD/DVD writer ?

Merci.

spilliespeedy

Legacy Member
zelfde vragen als hierboven
en bod van 150 euro als startbod (don't shoot me staat geen begin of meeneemprijs)
ps batterij mag wel niet dood zijn

worldservice7

Legacy Member
Satan's ass zei:
Ouderdom?
Dode/luie pixels?
Staat batterij? Arbeidsduur belast/onbelast?
Eventueel meer ram (512) mogelijk?
CDrom/dvdrom/cdwriter/combi?
Minimum/meeneemprijs?
Licentie XPHome/XPPro/W2k?
Drivercd's aanwezig?

Zelfgenomen foto's?

Heb hem zo al een jaar of 3 a 4
batterij gaat goe mee, hoeveel juist kan ik niet direct zeggen aangezien ik die laptop veel thuis gebruik.
Er zijn geen dode pixels, tenzij ik nie goe zie
512 is mogelijk
Er is een cd rom aanwezig. geen writers
Er is een licentie aanwezigen van windows 98
pc draait nu op wind xp prof, maar die licentie geef ik niet mee.

worldservice7

Legacy Member
spilliespeedy zei:
zelfde vragen als hierboven
en bod van 150 euro als startbod (don't shoot me staat geen begin of meeneemprijs)
ps batterij mag wel niet dood zijn

bod genoteerd,

batterij is niet dood, maar ik denk wel dat er nog flink aan u prijs moet gesleuteld worden

Asshen

Legacy Member
Is er toevallig ook een gewone netwerkkaart aanwezig ?
Ik ben nog van den ouwen stempel met van die UTP kabelkes :p

Asshen

Legacy Member
worldservice7 zei:
bod genoteerd, maar ts toch veel meer waard hoor

Op eBay worden 1GHz laptops aan 340 euro verkocht, en eBay is over het algemeen heel duur.

Ik bied 200 euro, afgehaald.

Duc

Legacy Member
250€ exclusief als je hem levert met 512 ram geheugen

Edit:
Drivers XP zijn gemakkelijk op de kop te tikken?
Graka met shared of apart geheugen?

worldservice7

Legacy Member
Asshen zei:
Op eBay worden 1GHz laptops aan 340 euro verkocht, en eBay is over het algemeen heel duur.

Ik bied 200 euro, afgehaald.

dan moet je hem daar gaan kopen.......:D

worldservice7

Legacy Member
Satan's ass zei:
250€ exclusief als je hem levert met 512 ram geheugen

Edit:
Drivers XP zijn gemakkelijk op de kop te tikken?
Graka met shared of apart geheugen?

bod genoteerd, ga zien of ik wat met die ram kan doen.

drivers vind je op site van dell,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan