Archief - Joystick + games + 5.1 geluidssetje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Punksjot

Legacy Member
* Joystick

foto: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/joystick.jpg
merk: Logitech Force 3D (Wingman)
aangekocht op 20/08/05 in Droomland Zottegem
compleet met doos en garantiebewijs
garantie loopt nog tot en met 20/08/07


* Games

Flight Simulator 2004: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/fs2k4.jpg
Risk: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/risk.jpg
Pariah: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/pariah.jpg
Monopoly Tycoon: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/monopoly_tycoon.jpg
Black and White: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/blackandwhite.jpg


* 5.1 geluidssetje

foto: http://users.telenet.be/gelleken/te_koop/geluid.jpg
specs: Creative Inspire 5.1 5100
geen doos meer aanwezig hiervan



***********
Bieden is altijd exclu
Afhaling kan in Zottegem
Alles kan uiteraard eerst getest worden voor aankoop
Indien nog verdere vragen of foto's nodig, shoot :)
Ik heb nog geen afsluitdatum maar wanneer er een goeie prijs geboden is, wordt er na 24u afgesloten

Punksjot

Legacy Member
biedt maar ;)
nieuwprijs tussen de 35 en 45 euro
aangekocht in september 2005

[IM]Samson

Legacy Member
beginbod van 10 op Pariah, kan afgehaald worden na de examens

Punksjot

Legacy Member
Laat ons zegge 15 euro en we hebben een deal ;)
Anders kunnen we ook in Aalst afspreken aangezien ik daar op school zit (kaho St Lieven)

[IM]Samson

Legacy Member
Ge kunt het aan mij va meegeve, die geeft daar les :)
Kent ge een Antoine Lievens?

Kwil nog tot een euro of 12 gaan, ma 15 willik er ni aan geven wegens de ni echt lovende kritieken

Punksjot

Legacy Member
alle 12 is goed,
sorry antione lievens zegt mij niets
pm me anders maar voor concrete afspraken ;)

Punksjot

Legacy Member
Nog ff omhoog smijten

Verkocht:
Pariah
Black and White

Momenteel een bod van 25€ inclu op FS 2k4 via Kapaza

Op 7 feb om 24u wordt de verkoop voor dit spel gesloten.

Op de rest mag er nog gerust een bod gedaan worden

Punksjot

Legacy Member
Bod op dienen joystick is te weinig, sorry

Risk mag je voor een habbekrats hebben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan