Archief - IIyama Vision master pro 512

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyanide

Legacy Member
Specs:

AlgemeenDisplay-type: Scherm / CRT
CRT-type: DIAMONDTRON NF - lensrooster
Ingebouwde apparaten: Stereoluidsprekers, USB-hub
Breedte: 49.3 cm
Diepte: 48.5 cm
Hoogte: 50 cm
Gewicht: 29.5 kg
Kleur bijvoegsel: Wit
Compatibiliteit: PC, Mac
DisplayDiagonale afmeting: 22"
Weergavegrootte: 20.0"
Dot Pitch / Pixel Pitch: 0.24 mm
Max. resolutie: 2048 x 1536 / 87 Hz
Max. synchr. freq. (V x H): 180 Hz x 140 kHz
Videobandbreedte: 390 MHz
Vooraf ingestelde resolutiemodi:

2048 x 1536 / 87 Hz
1840 x 1440 / 92 Hz
1600 x 1280 / 105 Hz
1600 x 1200 / 110 Hz
1480 x 1024 / 130 Hz
1280 x 1024 / 130 Hz
1024 x 768 / 175 Hz
800 x 600 / 180 Hz
640 x 480 / 180 Hz

Bedieningsinstrumenten op voorpaneel: Geluidsvolume, instellen +/- , selecteren, menu Schermbedieningselementen: OSD-talen: Engels, Duits, Frans, Zweeds, Nederlands, Japans Interface: VGA (HD-15) Functies: Anti-statisch, antireflectie AfbeeldingBeeldkleurentemperatuur: Instelbaar
Hoogte-breedteverhouding van beeld: 4:3
Video inputAnaloog videosignaal: RGB
Audio outputType: Luidspreker(s) - geïntegreerd
Uitvoermodus geluid: Stereo
Uitgangsvermogen/-kanaal: 1 Watt
Uitbreiding / aansluitingInterfaces:


4 x USB - 4-PIN USB type A - 4
1 x hoofdtelefoon - uitvoer - miniconnector stereo 3,5 mm - 1
1 x USB - 4-PIN USB type B - 1 Verbindingen:

1 x audio - Ingang - miniconnector mono 3,5 mm - 1
2 x scherm/video - VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15) - 2 DiversenKabels meegeleverd: 1 x displaykabel Conformiteitsnormen: Plug and Play, FCC KlasseB-gecertifieerd, CSA, UL, TUV, TUV GS, cUL, DHHS, EPA Energy Star,IEC950, ISO 9241, MPR III, NUTEK, PTB, TCO '99, UL 1950, VESA DPMS, ZH1618 StroomModel: Geïntegreerd Vereiste netspanning: 110/220 Volt wisselstroom V ± 20% ( 50/60 Hz )
Energieverbruik tijdens gebruik: 170 Watt
Energieverbruik bij standby-/slaapmodus: 10 Watt
Garantie van de fabrikantService & Support: 3 jaar garantie
Service & Support Details: Beperkte garantie - onderdelen en werkuren - 3 jaar - binnen leveren
OmgevingsparametersMin. gebruikstemperatuur: 0 °C
Max. gebruikstemperatuur: 35 °C
Luchtvochtigheidsgraad bij gebruik: 10 - 80


Mag weg wegens plaatsgebrek.
Een foto kan je hier vinden: http://www.atlant.ru/comar/pic/mel_iiyamaVisionMasterPro512.jpg

tripledoom

Legacy Member
7.5€

afleveren mogelijk? ben van stad zelf, dichtbij centraal station

SuSEQ

Legacy Member
Ik denk dat ge een puntje teveel getypt hebt... Nie belachelijk doen, hé.

Gr, SuSEQ

mega_stihl

Legacy Member
kan je het brengen tot Deurne? bod €40 excl onder voorbehoud (still beats tripledoom :D)

edit: binnen 48u bevestig ik het bod

Cyanide

Legacy Member
Brengen is niet echt een optie, en idd 7.5 € voor deze monitor is een beetje te weinig:) Deze kostte ooit >1000 €. Ik moet er wel bijzeggen dat het beeld van deze monitor soms 1 mm uitrekt en dan terug op het juiste formaat komt. Dit is al sinds het begin dat ik deze heb en is niet hinderlijk (voor mij persoonlijk) en valt totaal niet op tijdens games / films. Enkel tijdens het typen kan je er iets van merken als je erop let. Dit effect heb ik al bij verschillende CRT's gezien...

mega_stihl

Legacy Member
€70 afgehaald, onder voorbehoud. zal binnekort bevestigen

mega_stihl

Legacy Member
mijn excuses. normaal gezien ging ik het nu aan mijn vader vragen of hij in Antwerpen kan passeren om dit op te halen aangezien hij daar dikwijls moet zijn, maar hij moest net naar het ziekenhuis iemand wegbrengen. Morgen ten laatste kan ik bevestigen (kans is groot)

edit: bod staat vast!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan