Archief - HP Laptop DV1594EA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EIB17

Legacy Member
Jammer dat hier geen SD kaartlezer op zit. Welke richtprijs had je in gedachten ?

ec8or

Legacy Member
zit dacht ik wel een SD/en andere kaartenlezer op... maar zal het vanavond eens nakijken thuis...

richtprijs ergens 600 euro ofzo (50% van nieuwprijs en amper 8 maanden oud)?

ec8or

Legacy Member
Fishie : ik heb een paar dagen eerder ook al jouw thread doorlezen en had ergens wel interesse... maar aanvankelijk heb ik gewoon teveel laptops thuis staan en wordt er op deze niets meer gedaan en zou ik liever cash hebben dan een andere laptop.
ik weet niet hoelang je nog kunt/wilt wachten maar ik heb dit weekend niet echt veel tijd en zal dus pas beslissen na het verlengde weekend...

EIB17 : openingsbod of niet, ik pas.

Fishie

Legacy Member
ec8or zei:
Fishie : ik heb een paar dagen eerder ook al jouw thread doorlezen en had ergens wel interesse... maar aanvankelijk heb ik gewoon teveel laptops thuis staan en wordt er op deze niets meer gedaan en zou ik liever cash hebben dan een andere laptop.
ik weet niet hoelang je nog kunt/wilt wachten maar ik heb dit weekend niet echt veel tijd en zal dus pas beslissen na het verlengde weekend...

EIB17 : openingsbod of niet, ik pas.

Ik heb geen haast.

ec8or

Legacy Member
kijk als ik pas op een bod, denk je toch niet dat ik voor een schamele 30 euro meer wel meteen interesse zou hebben.
jij biedt 33% van de nieuwprijs 8 maanden geleden, zou je hem zelf voor zo'n peuleschil laten gaan? dachtet ook niet.

50% doet al 'pijn' maar ok, such is life. dus voor veel minder zal ik hem niet wegdoen.

stvw

Legacy Member
Moest je foto's hebben mag je deze altijd sturen naar
Ik versta dat hem verkopen na 8 maand een zeker verlies op levert maar je probeerde hem al te verkopen na 2 maand? => LV

ec8or

Legacy Member
stvw zei:
Moest je foto's hebben mag je deze altijd sturen naar stevenvw .-|at|-. gmail puntje com.

Ik versta dat hem verkopen na 8 maand een zeker verlies op levert maar je probeerde hem al te verkopen na 2 maand? => LV

ja, en hier ook toen - was niet veel respons op en heb dan een tijd niet aan gedacht te blijven door verkopen.

er is nix mis mee, kan getest of whatever worden, hij wordt gewoon nooit gebruikt. is dus eigenlijkj zo goed als nieuw.

zal er asap photo's van maken en doorsturen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan