Den Pierre
Legacy Member
Ik verkoop dus een maxtor 250gb hd sata I.
Derjust uit serverke gehaalt, heeft altijd goed gewerkt.Gaat weg wegens aanschaf grotere.
Een 250gb hd kost nieuw nog ongeveer 62€ ofzo.
Bieden vanaf 35€ zouk zeggen.
Liefst afhalen te lokeren. Kan ook eventueel verzonden worden met de post(4.30€).
Exclusief verzending bieden a u b.
Derjust uit serverke gehaalt, heeft altijd goed gewerkt.Gaat weg wegens aanschaf grotere.

Een 250gb hd kost nieuw nog ongeveer 62€ ofzo.
Bieden vanaf 35€ zouk zeggen.
Liefst afhalen te lokeren. Kan ook eventueel verzonden worden met de post(4.30€).
Exclusief verzending bieden a u b.
, maar kheb dus liefst dat ze afgehaald wordt.