GregoryCo
Legacy Member
Plextor PX-708A DVD-Writer (+ en -).
Zit geen flatcable bij, jumper zit er nog op natuurlijk maar hij is niet 100% werkende. Hij kan enkel nog cd's lezen en branden en originele dvd's ook nog (branden niet), dus gebrande of gekopiërde dvd's niet meer.
Kweet niet hoeveel ik hier voor nog zou kunnen krijgen maar ik heb hem gekocht voor 100 euro, is inmiddels al verlaagd naar 60-70 euro. Kheb hem al 2 jaar (van oktober 2003).
Doe maar een bod.
EDIT: Kheb hem nie van oktober 2003, hij is gemaakt op da jaar, ik denk da ik hem heb gekocht in 2004
Zit geen flatcable bij, jumper zit er nog op natuurlijk maar hij is niet 100% werkende. Hij kan enkel nog cd's lezen en branden en originele dvd's ook nog (branden niet), dus gebrande of gekopiërde dvd's niet meer.
Kweet niet hoeveel ik hier voor nog zou kunnen krijgen maar ik heb hem gekocht voor 100 euro, is inmiddels al verlaagd naar 60-70 euro. Kheb hem al 2 jaar (van oktober 2003).
Doe maar een bod.
EDIT: Kheb hem nie van oktober 2003, hij is gemaakt op da jaar, ik denk da ik hem heb gekocht in 2004
